Er komen weer heel veel mooie en leuke artikelen op de markt, maar voor deze tag heb ik toch nog eens oude stansen gebruikt. Uit kraft de populaire Big tag van Marianne Design gestanst. De 2e laag met DP uit een ouder Pretty Papers Bloc en de randjes met vintage photo afgewerkt. De Fijne Feestdagen cirkel uit wit cardstock gestanst. De uil is een Eline's Collectables en het blauw is ook van hetzelfde papier uit het papierblok. Een tekstlintje (van Crafty Ribbons ) met een touwtje eromheen om het af te maken. Deze tag heb ik gemaakt met de volgende producten uit de webwinkel van Kreatrends : https://www.kreatrends.nl/CR1561-Craftables-Fijne-Feestdagen-cirkel-by-Marleen https://www.kreatrends.nl/CR1551-Craftables-Big-tag https://www.kreatrends.nl/COL1475-Collectables-Elines-Owl Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben om ook de oude mallen niet te vergeten! Fijne dag! xxx Margreet Challenges: http://52weekstochristmas.blogspot.com/ http://thehollyandivychristmaschall...
Reacties
Groetjes Caroline
De digi is zo leuk.
Groetjes Elle-Jeanne
Je hebt de digi mooi ingekleurd, hoe bevallen je de potloden?
Groetjes Marja.
groetjes ellen
gr karin
Lieve groetjes Miranda
Het afdrukje maakt 'm ook wel weer een beetje schattig.
-xies- Renate.
Groetjes,
Ansx
Lieve groetjes, Monique
Groetjes Nicolette
Luv CHRISSYxx