De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
Groetjes Caroline
De digi is zo leuk.
Groetjes Elle-Jeanne
Je hebt de digi mooi ingekleurd, hoe bevallen je de potloden?
Groetjes Marja.
groetjes ellen
gr karin
Lieve groetjes Miranda
Het afdrukje maakt 'm ook wel weer een beetje schattig.
-xies- Renate.
Groetjes,
Ansx
Lieve groetjes, Monique
Groetjes Nicolette
Luv CHRISSYxx