Stoer Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps september 14, 2022 Dit is een reminder voor de september schets bij Cheerful Sketches.Ik heb mogen werken met The dragon and the knight van onze sponsor StarStampz.Ik heb de digi ingekleurd met Derwent Chromaflow.Hieronder zie je de schets:Fijne dag!Margreet Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties Freubelmina zei… Wat een leuke inspiratiekaart maakte je Margreet, mooie kleuren ook xx Caroline zei… Leuk kaartje Margreet!Groetjes Caroline Elle-Jeanne zei… Wateen Leuke kaart Margreet. De digi is zo leuk.Groetjes Elle-Jeanne Marja zei… Stoere kaart Margreet!Je hebt de digi mooi ingekleurd, hoe bevallen je de potloden?Groetjes Marja. Creaellenknutselsite zei… wat een mooi kaartje met de gave stempel wat een stoere ridder, leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketchgroetjes ellen Je@net zei… Leuk en stoer kaartje, Margreet! KarinsArtScrap zei… wat een gaaf kaartje heel lief Margreetgr karin bolletjelucky.blogspot.com zei… Dat is zeker stoer om het op te nemen tegen deze draak hihi. Een leuke reminderkaart met een leuk afdrukje Margreet. Lieve groetjes Miranda Renate zei… Het is een hele stoere kaart geworden. Het afdrukje maakt 'm ook wel weer een beetje schattig.-xies- Renate. Ans Gilbert zei… Stoere kaart heb je gemaakt met deze leuke digi én sketch,Groetjes,Ansx Trijntje zei… Wat een mooie reminderkaart. Leuke stoere digi. En wat heb je de kleuren mooi gecombineerd! Ziet er zo mooi uit. Groeten Trijntje Monique zei… Hij is zeker stoer! Mooi uitgewerkt, de sketch.Lieve groetjes, Monique Nicolette zei… Wat een leuke kaart!Groetjes Nicolette GerJanne zei… Wat een leuke reminder heb je gemaakt Margreet! Zeker een stoer plaatje! aussie aNNie zei… A gorgeous card , lovely added sentiment and a beautiful design, ♥ Chrissy zei… Great take on the sketch and love the layered look and very cute image..Luv CHRISSYxx Marjan zei… Zeker heel leuk en stoer, jouw reminderkaartje!
Reacties
Groetjes Caroline
De digi is zo leuk.
Groetjes Elle-Jeanne
Je hebt de digi mooi ingekleurd, hoe bevallen je de potloden?
Groetjes Marja.
groetjes ellen
gr karin
Lieve groetjes Miranda
Het afdrukje maakt 'm ook wel weer een beetje schattig.
-xies- Renate.
Groetjes,
Ansx
Lieve groetjes, Monique
Groetjes Nicolette
Luv CHRISSYxx