Santa Owl

Het is mijn beurt om iets te maken voor Crafty Ribbons.
Ik had laatst deze boekenleggers gemaakt voor mijn "Zwitserse" vriendin en zij vroeg mij of ik er ook eentje met een Kerstuil kon maken (voor één van haar mede-boekenleggerverzamelaars).
Geen probleem! 
Het leuke lint is het Christmas Owl Ribbon - Owls on Line en je kunt het HIER vinden.
Het onderste zigzagrandje is met een pons van Martha Stewart gemaakt.
Toen moest ik nog op zoek naar een uiltje en die vond ik natuurlijk bij Gerda Steiner Designs.
Hij heet Santa Owl en je kunt hem HIER vinden.
Ik heb hem ingekleurd met copics en de ogen zijn met Glossy Accents gedaan. Na het uitknippen en opplakken heb ik de bontrand en pompon met liquid appliqué gedaan.
Fijne weekend!
xxx Margreet
Challenges:
Simply Create Too: Anything but a card
Crafty Sentiments: AG
A Place to Start: Use ribbons and/or bows
Dream Valley: Things with wings
Cute Card Thursday: Wings
Winter Wonderland: Angels/Anything with wings

Reacties

Hij is schattig Margreet!
Fijne dag xx
Diny zei…
wat gaaf gedaan Margreet!
Dan kun je je "Zwitserse" vriendin weer blij maken!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Gina zei…
Heel leuke boekenlegger ! Weet je dat ik in de week nog aan jou moest denken toen ik in mijn boek zat te lezen? Want ik wist dat je al eens een boekenlegger had gemaakt. Ik dacht toen, ik moet eens terugzoeken hoe die er uit zag, maar kijk, je heb me gelijk een nieuw voorbeeldje gemaakt! Hihi ! Heel leuk weer, en ik ga dit dus vast ook eens proberen te maken! Groetjes, Gina
Eri zei…
Deze gave boekenlegger geeft nog meer leesplezier! Wat heb je de kerstuil mooi ingekleurd, en er weer leuk lint bij gevonden.
Groetjes, Eri
super lief en mooi Margreet

gr karin
aussie aNNie zei…
Hi Margreet, what a lovely design you have made here, absolutely love this.x
Ik ben dol op lezen en maak vaak mijn eigen boekenleggers maar ik wist niet dat er ook boekenleggersverzamelaars bestonden. Ik kan me voorstellen dat ze dan met dit exemplaar superblij zijn, hij is heel erg leuk!
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke boekenhoekje.
En prachtig lint,heel gave.
Groetjes Elle-jeanne
Caroline zei…
Wat gaaf zo'n boekenlegger!
Groetjes Caroline
Chana Malkah zei…
Great corner bookmark. Thanks so much for sharing with us at A Place To Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner
Mrs A. zei…
These little corner book markers are such a neat idea. Normal book tags have a habit of sliding out. Keep safe and well. Hugs Mrs A.
Hazel (Didos) zei…
This is super, what a cute bookmark, you would think that the ribbon was matching totally with the owl image, Love Hazelxx
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een mooie boekenhoek gemaakt, leuke uil en heel mooi lint,
Groetjes
Ansx
GerJanne zei…
Wat een leuke boekhoek heb je gemaakt! Ziet er mooi uit!
Nicolette zei…
Wat is die leuk zeg. Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
Great book marker Margreet and love the ribbon

June x
Pat K zei…
Adorable bookmark Margreet. Love the owl ribbon. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx
Heel leuk en handig in gebruik!
groetjes, Caroline
Dit is wel een collecters item voor een boekenleggerverzamelaar...heel leuk!!
liefs Annemarie en Merit
Lisa Lynn zei…
This bookmark is adorable and the ribbon is perfect with it!
What a cute bookmark. Love this image and the ribbon. Thanks for playing with us this month at A Place To Start Challenge. AJ DT APTSC

Populaire posts van deze blog

Fractured card