Boekenleggers

Op woensdag is het Humordag bij Bugaboo en we gebruiken dan ook een thema uit de desbetreffende week.
Op 5 maart is het Wereld Boekendag.
Ik vond boekenleggers wel toepasselijk voor deze dag en heb Book sitter boy en Booksitter girl gebruikt. Vond het wel grappige persoontjes, die ik met copics heb ingekleurd en daarna uitgeknipt. Op hun brillen heb ik Glossy Accents gedaan.
Toen ik op zoek ging naar een boek dat goed open bleef liggen, vond ik een super oud boek (uit 1907), dat nog van mijn vader is geweest (De Hel van Henry Barbusse).
 

Fijne dag!
xxx Margreet

Hierbij het recept voor de spruitjesliefhebbers. De hoeveelheid sambal had Femke gehalveerd en dan is het nog 'heet' genoeg. 
Eet smakelijk!

Bij Artsystamper Digitals ben ik in de Top 3 gekozen met mijn labels
 Top 3
Challenges:
Crafty Catz: AG optional pretty papers
Moving Along The Times: Anything, but a card
Incy Wincy Designs: Hand coloured images



Reacties

Rosina zei…
wat een super leuke boekenleggers Margreet...en zowel een jongens als een meisjesvariatie...allebei top!!!
en gefeliciteerd met je toppertje!!!
groetjes Rosina
Nicolette zei…
Leuke boekenlegger. Leuk dat je een boek van je vader hiervoor gebruikt is.
Groetjes Nicolette
Heel leuk Margreet, ze zijn dan ook grappig mooi afgewerkt. Heerlijk zon`n boek van je vader, ik heb nog een heel oud kookboek van mijn vader.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Anita
Trijntje zei…
Wat een leuke boekenleggers Margreet.lekkere spruitjes zo lijkt mij. Gefeliciteerd met je topper
Groeten Trijntje
Caroline zei…
Wat een leuke boekenlegger en dat je nog zo'n oud boek had!
Gefeliciteerd met je toppertje, is ook een leuke label!
Groetjes Caroline
Gina zei…
Wat een leuk idee als boekenlegger ! Ik heb er net eentje nodig, want ben na jaren nog eens een boek beginnen lezen. Misschien maak ik mij ook zo iets! groetjes, Gina
Hazel (Didos) zei…
Those bookmarks are adorable, how cute with their wee glossy accent glasses on. Ohh your recipe looks interesting, I think its sprouts with chilli?? I made sprouts with chilli at Christmas and they were a big hit!! Very tasty!! Hazel xx
Diny zei…
Wow....super gaaf Margreet!
Ik bekijk boekenleggers natuurlijk anders omdat ik ze spaar en deze is prachtig en heel erg handig!
Groetjes Diny
Chrissy zei…
Adorable cute bookmarks Margreet..gorgeous.

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Wat zijn je boekenleggers gaaf geworden met de boy and girl booksitter. Je hebt ze super ingekleurd.
Gefeliciteerd met je winnende label.
Groetjes, Eri
Mrs A. zei…
Two very cute bookmarks. I haven't made any in this style for such a long time. Hugs Mrs A.
Elle-Jeanne zei…
Twee kei leuke boekenleggers.
Super tof.
Groetjes Elle-jeanne
Ans Gilbert zei…
Mooie boekenleggers Margreet, ik ben gek op spruitjes, ga dit zeker eens proberen
Ansx
Renate zei…
Wat een super leuke boekenleggers laat je ons hier zien vandaag.
Kei leuk gemaakt.
Het is wel een oud boek dat je nog in je kast hebt gevonden.
Het recept van de spruitjes, dat sla ik even over. Spruitjes zijn op z'n zachts gezegd, niet echt mijn favoriete groenten.
Gefeliciteerd met je top kaartje.

-xies- Renate.
GerJanne zei…
Wat een mooie boekenlegger! Enig!!
En dank je voor het recept. Klinkt echt heerlijk!
aussie aNNie zei…
A cute image and a cute corner piece for the book love this..xx
Joanne kramer zei…
Wat een super leuk idee deze boekenleggers! ze zijn prachtig! groetjes Joanne
Ellen zei…
Heel leuke boekenleggers! Wat geweldig dat je nog zo'n oud boek van je vader hebt.
De spruitjes lijken me heerlijk, helaas is de rest van het gezin anti spruitjes...nou ja, maak ik het gewoon voor mezelf.

xxx Ellen
Lisa Lynn zei…
These book marks are so adorable. Great variations which are so fun.
Oh I really love this idea!!!
Dot x

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....