Wisteria

 

 
Weer eens een workshopkaartje gemaakt.
Dit is kaart 6 van Workshop 127 van Tracy Evans.
Ik moet nog opschieten (moet nog 7 creaties maken), want de nieuwe release is al onderweg.
Ik had me voorgenomen om de workshop deze keer over te slaan, maar ik zag zulke mooie voorbeelden, dat ik toch overstag ben gegaan.
Een warme groet van Margreet

Reacties

Eri zei…
Een heel toffe kaart in dit kraft met het blauw/wit. Dan moet je nog flink doorwerken Margreet;-) Hopelijk lukt dat nog met dit warme weer. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Marjan zei…
Ja, begrijp ik wel, dit is natuurlijk ook leuk om te maken en het resultaat is prachtig, Margreet!
Fijn weekend!

Populaire posts van deze blog

Glittering Gillian