Ans en Ed 25 jaar getrouwd

 

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Ans en Ed, die vandaag 25 jaar getrouwd zijn.
De mooie stans van Creative Craftlab als basis gebruikt.
Het hartjes DP is van Joy!crafts.
Het hart is CR1614 van MD en is uit spiegelkarton gestanst. Zilverkleurig, want 25 jaar getrouwd is zilver.
De katjes zijn van Joy!crafts.
De cijfers en letters van diverse alfabetten.
Ik hoop dat ze een leuke dag hebben en dat mijn kaartje ontvangen is!
Warme groet van Margreet


Reacties

Trudy zei…
Wat een super lief kaartje voor Ans en Ed!
Groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Jazeker hebben wij deze superleuke kaart ontvangen, zó mooi met de katjes en het zilveren hart, dankjewel!
groetjes,
Ansx
Eri zei…
Leuke kaart met al die hartjes en het poezen echtpaar! Het grote zilveren hart blinkt je tegemoet! Fijn weekend !
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Mooie kaart heb je voor Ans en Ed gemaakt. De zilver3n accenten zijn mooi en passend. Groeten Trijntje
Een mooie felicitatie-kaart voor het jubileum paar Margreet. Mooi alles gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart voor het zilverenhuwelijkspaar Margreet.
Leuk met de katjes erbij.
Groetjes Elle-Jeanne
Aww wat een leuk kaart. Enig met de poezen.
carla zei…
Wauw een leuke kaart voor Ans en Ed.
Helemaal geweldig met de poezen.
Groetjes,
Carla
Chrissy zei…
Beautiful card with the cats and heart Margreet, congratulations to the happy couple..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel leuke kaart! Met poezen erop, altijd goed voor Ans!
Dank je wel dat je meedoet bij de Crealadies!
Angélique zei…
Een heel mooie kaart Margreet, erg liefdevol. Perfect voor de challenge bij de Crealadies, vergeet je hem daar niet te linken?
Caroline zei…
Heel leuk met de katjes!
Groetjes Caroline

Populaire posts van deze blog

Glittering Gillian