Trouwkaartje op verzoek

 

De ouders van schoonzoon Paul vroegen of ik een kaartje kon maken voor vrienden die binnenkort 35 jaar getrouwd zijn.
Een bloemetjes embossingstencil van Embossalicious gebruikt met daarop een vierkant uitgestanst met een stitched die van Crealies. Het hart met beertjes had ik al lang in de voorraad liggen.
De M en T verwijzen naar de namen van het getrouwde stel en de 35 spreekt voor zich. Gemaakt met de typewriter keys van Joy!crafts en geponst met een ponsje van EK Success.
Warme groet van Margreet
Challenges:



Reacties

Chris zei…
A lovely personalised anniversary card, the little bears are so sweet, great colour combo and beautiful embossing.
Thanks for joining in at Fab'n' Funky.
Chris
x
Angélique zei…
Een heel mooie, kaart met de mooie em ossing en het lieve plaatje. Dank je wel voor je inzending bij Crealadies.
wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje erop wat een leuk embossingstencil
groetjes Ellen
wat een heel lief en mooi kaartje Margreet.......gr karin
Eri zei…
Mooie kaart met dit schattige plaatje, en de leuke embossing achtergrond.
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Mooie huwelijkskaart Margreet.
Leuk plaatje.
Groetjes Elle-Jeanne
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie en lieve kaart met een snoezig plaatje, leuk de embossing op de achtergrond,
groetjes,
Ansx
Wat een lieve kaart. Mooie kleuren, leuk die embossing en een lief plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Caroline zei…
Leuk kaartje Margreet!
Groetjes Caroline
Nelleke zei…
Wat een leuke en schattige kaart met mooie en persoonlijke elementen erop. Fijn dat je met ons thema bij de Crealadies mee doet. Groet, Nelleke
Joan zei…
Cute little card

Thanks for joining in at Try it on Tuesday

Populaire posts van deze blog

Thank you / Merci Tilda