De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
Veel plezier met moeders xx
grtjs, martina
groetjes Ellen
Groetjes,
Karin
Prachtig gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
Groetjes Trudy
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Het is wel fris buiten.
Groetjes Elle-Jeanne
Groetjes van Marian.
Ook vandaag laat je weer een erg mooie kaart zien!
Veel plezier aan 't zeetje!
Liefs,
Nancy
Gezellig je weer te zien vandaag bij 52WTC.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Groetjes Antje
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Groetjes, Eri
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Creaties Suzan op FB
Hier was het vandaag heel koud...brrr!
Maar wij hebben nog wel een fietstocht gemaakt....wel met de winterjassen aan!!
Groetjes Diny
Groetjes,
Ansx
Heeft het visje weer gesmaakt?
Luv CHRISSYxx
Lieve groet, Petra
Groeten Ineke
DT52WTC
Thanks for joining us at Addicted to stamps and more.
Happy crafting!
Catherine x DT