Wat een prachtige trinchies heb je weer gemaakt. En zo mooi de kleuren ook, en ik zi nog een paar prachtige kaarten op je blog voorbij komen, erg leuk met dat autootje waar een tag achter ziet en de kaart voor Marjan, Wat ben jij een bofferd datje die mooie embossingfolder gewonnen hebt. Heel gaaf en jou kaart is ook prachtig!
Dat vraag ik mij wel eens af, doe je het echt "samen" met haar? Dus maak je iets terwijl je de video erbij aan hebt? Het zijn weer hele leuke Trinchies, de kleuren, helemaal mijn kleuren, hihi.
Oh wow, wat zien ze er weer gaaf uit Margreet. De kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar! Ik kan me voorstellen dat je ze met plezier gemaakt hebt. Groetjes, Eri
Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Het zijn weer hele leuke Trinchies, de kleuren, helemaal mijn kleuren, hihi.
hugs
lorraine x
Groetjes Nicolette
groetjes Ellen
Groetjes, Eri
Groetjes Joke
Groetjes,
Ansx
luv CHRISSYxx
Je hebt al een goed gevuld boekje denk ik, een leuk naslagwerk.