Hoi Margreet Sinds vandaag ben ik jou gaan volgen; tenslotte zit ik nu ook in het designteam van Cheerful Sketches. Een hele leuke kaart heb je gemaakt. Erg vrolijke kleurtjes en heel mooi ingekleurd. Als ik zo'n mooi bloemenkaartje zie, ga ik naar de lente verlangen. Groetjes van Annie
Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Mooie uitwerking van de sketch xx
grtjs,martina
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne
Ik word steeds zo blij van al die mooie, voorjaarsachtige kaartjes.
Mooie DP keuze heb je gemaakt bij deze digi.
Groetjes, Eri
XxIrene
Groetjes Joke
groetjes Ellen
Sinds vandaag ben ik jou gaan volgen; tenslotte zit ik nu ook in het designteam van Cheerful Sketches.
Een hele leuke kaart heb je gemaakt. Erg vrolijke kleurtjes en heel mooi ingekleurd. Als ik zo'n mooi bloemenkaartje zie, ga ik naar de lente verlangen.
Groetjes van Annie
Lieve groet, Petra
Groetjes,
Ansx
Luv CHRISSYxx
Groetjes Nicolette
xx Ellen