Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Groetjes Elle-Jeanne
Groetjes, Eri
luv CHRISSYxx
Groetjes,
Ansx
groetjes ellen