Snippet 84

 

Hier is Snippet 84. Tracy's video kun je HIER vinden.
Dezelfde kompas stempel gebruikt als voor Snippet 83. Gestempeld met Versafine Morning mist en dan steeds de 2e generatie stempelafdruk gebruikt. De 1e afdruk op een blanko kaart gebruikt en daar maak ik tzt een kaart mee. 
Nu het stencil van de lamp gebruikt en distress oxide inkt ipv verf.
En wel in de kleuren cracked pistachio en salty ocean.
Bovenaan de hulsttakken van TE21 gestempeld.
De merel komt van stempelset TE30.
Hieronder zie je beide Snippets naast elkaar in mijn journal.


De mosselen vielen gisteren weer in de smaak. Wat kan moeders daar toch heerlijk van eten.
Zelf zit ik best wel te balen. Ik schreef een tijdje terug al eens dat ik niet goed in mijn vel zat/zit.
Dat kwam o.a. door een zere knie. Ben daar deze week mee naar de huisarts gegaan omdat er geen verbetering in zat (ondanks paracetamol en diclofenac). Wat blijkt? Het gaat nooit meer beter worden, aangezien ik last van artrose heb. Nou, daar ben ik mooi klaar mee. Kan de polderwandelingen met mijn vriendin wel op mijn buik schrijven.
Gelukkig kan ik nog wel steeds knutselen.
Maar desondanks wens ik jullie wel een fijne vrijdag!
xxx Margreet


Reacties

Populaire posts van deze blog

Warm winter wishes