GD bij 2 Sisters on the blog

Een kaartje waarop chocola duidelijk te zien is, dat is de challenge bij 2 Sisters on the blog, waar ik Gastdesigner mag zijn. Altijd een leuke eer!
Eigenlijk had dit kaartje gister geplaatst moeten worden, maar toen was het kerstkaartendonderdag.
Als basis heb ik mijn favoriete stans van CreativeCraftlab gebruikt. Eenmaal uit wit cardstock, dan uit kraft en als laatste uit DP van Marianne Design.
Ook de theepot met de mok zijn uit dit DP gestanst.
Bij De Egel vragen ze om een theezakje, dus ik hoop dat mijn ienieminie zakje ook voldoet.
De bonbons zijn gemaakt met de Collectables van byMarleen.
De teksten zijn van een clearstampset.

Onderstaande producten zijn nog bij Kreatrends te koop:

Mijn 'griep' was gelukkig maar van korte duur. Kort maar krachtig dus. Ben nog wel hoesterig en snotterig, maar dat mag de pret niet drukken. Het knutselen lukt weer, dus dan is het goed!
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoera Herfst