Vuurtoren


De achtergrond van deze tag is gemaakt met distress oxides salvaged patina en scorched timber. 
Jammer dat er niet veel meer van te zien is. Maar ineens groeide deze tag onder mijn handen.
Op de meeuw en het net na zijn het allemaal producten van Studio Light (jaren geleden heb ik de hele nieuwe release gewonnen).
Het lint komt uit de (immense) voorraad.
Nu wist ik dat er een challenge was waar ze om een vuurtoren vroegen. 
Na wat zoeken zag ik dat dat bij De Egel was, maar dat ik dan wel op moet schieten, want morgen is de einddatum.
Fijne dag!
xxx Margreet


Ik had nog wat Toppertjes:

 




 
Challenges:






Reacties

!neke zei…
Heel gaaf geworden !!!
groeten Ineke
brenda zei…
A lovely Ocean inspired creation and so ractile, many thanks for sharing at this weeks Allsorts challenge.

B x
Darlene zei…
WOW what a fabulous tag! Thanks so much for joining in the fun at our Double D challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power
Marjan zei…
Nog op tijd! En heel gaaf, zou wel eens hoge ogen kunnen gooien!
Trijntje zei…
Wat een superleuk label heb je gemaakt met al deze mooi materialen. Gefeliciteerd met je toppertjes. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie tag heb je gemaakt met de leuke vuurtoren, volgens mij zag ik deze ook voorbij komen bij Trijntje en toen ik gisteren ergens naar op zoek was,zag ik dat ook ik de complete set had.(wie wat bewaart..)
Groetjes,
Ansx
Wies zei…
Leuke kaart met mooie tag. Gelukkig dat je nog op tijd bent voor de challenge. En gefeliciteerd met je topplaatsen.
carla zei…
Een supergave tagkaart, waar hele leuke dingen op te zien zijn.
Heel mooi gemaakt Margreet.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes,
Carla
Trudy zei…
Nog net op tijd voor de challenge van De Egel! Wat een mooie tag en ook zo lekker zomers! Gefeliciteerd met al je leuke topkaartjes!
Groetjes Trudy
een super gave tag Margreet en gefeliciteerd met je toppertjes.......gr karin
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met de vuurtoren Margreet.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Elle-Jeanne
Eri zei…
Oh, wat een mooi maritiem tabel. Je hebt echt alles uit de kast gehaald, en met een prachtig resultaat! Gefeliciteerd met al je toppers.
Groetjes, Eri
Chrissy zei…
What a fabulous nautical tag Margreet, right up my ally and a winner for sure, love all the details, the light house and net, I would be overjoyed to win a kit like that, congrats on your toppers too..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Gelukkig is dit een challenge waar veel mensen aan meedoen. En zo leuk dat we zoveel verschillende vuurtorens te zien krijgen. Dank je wel dat je meedoet!
Angélique zei…
Een heel gaaf label Margreet, ik hoor de zee bijna, de meeuwen hoor ik duidelijker, maar die kunnen daar ook wat van.
Gefeliciteerd met al je toppers.
Elly zei…
Een prachtige tag heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT
wat een mooi label met het mooie tafereeltje erop
mooi hoe je alles hebt verwerkt
gefeliciteerd met je toppers
groetjes ellen
Hij is super mooi Margreet! xx
Nicolette zei…
Een prachtige kaart. Ik hou zo van Maritieme kaarten. En gelukkig was je nog op tijd bij de Egel.
Leuk weer je toppertjes, gefeliciteerd.
Groetjes Nicolette
Een prachtig label en gefeliciteerd met je toppers!
Groetjes, Caroline
Prachtige Tag, heerlijk zomers.
Gefeliciteerd met de toppers, altijd leuk!
Gr Anita
Gail zei…
Wonderful tag! So much detail!
Thank you for sharing with us at Allsorts this week!
Liz zei…
Beautiful tag, a lovely nautical theme. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
Liz xx
Pat zei…
Fabulous tag, I love all the elements especially that great lighthouse image, thanks for sharing with us at Fab’n’Funky.

Pat xx