Bumble on!


Ik ben niet alleen fan van de stempels van Tracy Evans, maar ik ben ook gek op Lavinia stempels. 
Ik heb daar ook best al een flinke collectie van, gebruik ze te weinig en heb ook weer wat van de laatste release aangeschaft.
Deze kaart is er mee gemaakt, naar deze video van Jo Rice.
Jo heeft lavendel gebruikt, maar die stempel heb ik niet.
 Ik heb daarvoor in de plaats de persicaria (duizendknoop) van Tracy gebruikt (TE13 Delight in Nature).
Het hexagonstencil dat ik heb gebruikt is van TCW (ooit eens op een beurs gekocht).
Straks met moeders naar de kapper en aansluitend lunchen. Dat bevalt haar prima.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:

Reacties

Angélique zei…
Ah, wat een mooie kaart! Die bijtjes zijn zo leuk, heel mooi gemaakt Margreet. Ik ben ook dol op Lavinia en ben wel vanalles aan het proberen, maar vind het moeilijk, het is het bij mij steeds net niet.
Geniet van het maken van herinneringen straks.
Heel mooi Margreet. De bloemen passen er perfect bij.
Groetjes, Caroline
wat een mooi kaartje met de mooie stempels leuk hoe ze hebt verwerkt op het mask stencil
gezellig straks lunchen met je moeder
groetjes ellen
Nicolette zei…
Wat mooi gemaakt. Een fijne lunch straks.
Groetjes Nicolette
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke kaart Margreet.
Mooi met de bijtjes .
Fijne dag.
Groetjes Elle-Jeanne
Hij is heel leuk en mooi gemaakt Margreet, veel plezier met moeder en geniet van de lunch. xx
craftytrog zei…
It's a beautiful card! I love the bees.
Alison
Daphne zei…
Suuuuper leuk kaartje is dit weer.
Ellibelle zei…
So beautifully done, thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge!
Gail zei…
This is wonderful!
The stencil and bees are fabulous!
Thank you for joining us at Allsorts this week!
Ans Gilbert zei…
Superleuke kaart heb je gemaakt met een perfecte achtergrond'
De lunch was vast heerlijk,
Groetjes,
Ansx
een mooie kaart Margreet........gr karin
Trijntje zei…
Wat een prachtige zomerse kaart met d3 bijtjes mooi gekleurd. En hele mooie stempels gebruikt. Groeten Trijntje
Angela zei…
Schitterende zomerse kaart Margreet. Ik heb ook een aantal Laviniastempels en gebruik ze ook veel te weinig. Je brengt me op een idee; zal ze weer eens tevoorschijn halen.

Kym Decker zei…
Bee-u-tiful card!!
Nonni zei…
Such a sweet card, I love the sentiment! The hexagon focal point makes a very stylish design. Thank you for joining us at Inkspirational!
Marina zei…
I love how you've used the hexagon on this very pretty bee card. Thanks for joining in at Inkspirational.
*Vicki* zei…
A very BEE-utiful layout here! The bees are stunning and the perfect shapely backdrop for them as well! I have some of those Lavinia Stamps and haven't even hardly used them...so many things and so little time! LOL
Mia zei…
Beautiful card and great coloring! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}
Meggymay zei…
Thank you for sharing this beautiful card with the bee images with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

Populaire posts van deze blog

Meer dan 1 vouw voor Daisy Chain challenge