Snippets 73 en 74

  

Snippet 73 kun je HIER vinden.

Snippet 74 kun je HIER vinden.

Hier zie je beide Snippets in mijn Art Journal.
Het was weer heel leuk om ze te maken.

Gisteren de auto opgehaald bij de spuiter. Hij ziet er weer als nieuw uit (ze hadden hem ook van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt). 
Daarna even wezen lunchen bij Bij8 naast Noor&Zo. Ik heb me keurig ingehouden: alleen een roller met removable tape gekocht. En de nieuwe distress spritzers van Tim Holtz besteld (want zij leveren ze volgens mij het goedkoopst).
Vanmiddag weer Formule 1 kijken. Het is tegenwoordig heel spannend, want Max wordt op de huid gezeten door Lando Norris. 
Fijne zondag!
xxx Margreet



Reacties

wat een mooie kaartjes voor je jounaal heb je weer gemaakt met de snipperts, mooie kleurtjes en leuke details
fijn dat je auto weer klaar is, knap hoor dat je je hebt kunnen inhouden bij Noor haha
veel plezier met het kijken naar de formule 1 ik ga lekker aan de knutsel.
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Prachtige bladzijde in je art - journaal Margreet.
Veel kijk plezier vanmiddag.
Groetjes Elle-Jeanne
carla zei…
Mooi gemaakt Margreet.
Erg leuk gedaan.
Groetjes,
Carla
dat ziet er mooi uit Margreet.........gr karin
Eri zei…
Je hebt weer twee superleuke snippets gemaakt met die leuke achtergronden. Jij hebt toch maar geluk dat je dichtbij zo'n toffe winkel woont. Fijne zondag!
Groetjes, Eri
Marjan zei…
Weer twee mooie pagina's erbij, ze zijn tof, die tweede spreekt mij het meest aan door de rode kleur in combinatie met het blauw!
Fijn dat de auto weer zo goed als nieuw eruit ziet!
De TH spritzers sla ik over, ik heb een filmpje gekeken, ik heb al veel van sprays. Je kunt niet alles hebben ;)
Ben benieuwd naar de Formule 1, onze zoon en schoondochter zijn groot fan!
!neke zei…
Wat ziet dat er weer gaaf uit !!!!
groeten Ineke
Angélique zei…
Leuke pagina's, vooral die met het vaasje.
Mooi dat de auto er weer als nieuw uitziet, zo kan hij er weer een tijd tegen.
Wat knap dat je je in kon houden bij Noor Margreet. Ja ik heb die sprays voorbij zien komen, mooi glimmertje zit erin. Je hebt weer twee mooie pagina's gemaakt, fleurig dat blauw met rood.
Lieve groetjes Miranda
Trijntje zei…
Je hebt weer # hele leuke pagina’s gemaakt. Weer erg leuk bezig geweest. Fijn dat je auto weer als nieuw is. Wat goed dat je je ingehouden hebt…. Best lastig als je in zo’n zaak bent… Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Heel mooi deze snippets. De mooitse vind ik met de vaas. Prachtig. Je hebt je netjes gedragen , hoor! Echt alleen dingen die je nodig hebt, he? Whahahahaha,,,
Wat zijn ze gaaf Margreet! xx

Populaire posts van deze blog

Seasons Greetings