Dit is mijn 2e inspiratiekaartje voor de FBgroep Kerst/Christmas , waar de challenge AG met de optie gebruik lint is. Het DP dat ik heb gebruikt heet Ribbon Banner, is gemaakt door DT-lid Bonnie en kun je in week 2 van juni via FB gratis downloaden. Het lint achter Marianne Xmas van Mirtillamente is nog uit mijn DT tijd bij Crafty Ribbons. De digi Marianne Xmas is ingekleurd met copics. Warme groet van Margreet Challenges: https://52weekstochristmas.blogspot.com/ https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/ https://mirtillamente-challenge.blogspot.com/
Reacties
Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT
Groetjes Diny
grtjs,martina
Groetjes, Caroline
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Groetjes Femmy
Groetjes Elle-Jeanne
Donker lucht, verlichte mooie huis, Santa die rond vliegt en de hertjes, die komen ook als het donker wordt pas een beetje tevoorschijn.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Groetjes, Eri
Lieve groet, Petra
groetjes
Marleen
Heel erg leuk plaatje! De uitdaging is goed geslaagd!
Groetjes Trudy
Groetjes,
Ansx
groeten Ineke
DT52WTC
Luv CHRISSYxx
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx CRAFT DT
oh what a very wonderfuk and such a brilliant design too.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L DT
Hugs, Kate