Gefeliciteerd Jeanet

 In April stond dit kaartje in de Top 5 van Scrapping4fun en daarom mag ik nu gastdesigner bij hen zijn. Hartstikke leuk, toch?
De challenge luidt: Alles Mag. Dus dat is makkelijk.
Ik heb dit kaartje gemaakt met Jeanet in mijn achterhoofd. Zij was gisteren jarig (en heeft als het goed is dit kaartje inmiddels al wel ontvangen). Zij is gek op lezen, dus ik vond deze boekenstempel van Lavinia wel toepasselijk. Ook Bijou (het uiltje) is van Lavinia en vond ik er wel bij passen. De tekst is ook van Lavinia. De boeken en Bijou zijn ingekleurd met Derwent Chromaflow en de cirkel is bewerkt met distress oxides cracked pistachio en wilted violet,
De geëmboste achtergrond komt uit een blok van DécoTime.
Doen jullie mee met de challenge?
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/
https://asyoulikeitchallenge.blogspot.com/ Dry embossing adds something extra to the background




Reacties

Nicolette zei…
Leuk, ik ben ook gd daar.
Een mooie kaart maakte je voor Jeanet.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Jaaaaa, deze kaart is perfect voor Jeanet.
Heel erg leuk vind ik.
wat een mooi gastdesigner kaartje wat een gave stempel heb je gebruikt die valt zeker in de smaak bij Jeanet
groetjes ellen
Diny zei…
Heel mooi kaartje heb je voor Jeanet gemaakt Margreet!
Bedankt voor de mooie verjaardagskaart die je voor mij hebt gemaakt!
Groetjes Diny
Beautiful card, I love the cute image.
Thank you for your GD Creations at Scrapping4funChallenges.
Hugs Rachelle
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com
een mooi kaartje Margreet......gr karin
Angélique zei…
Een prachtige kaart, heel mooi gedaan met het groen en paars. Een heel toepasselijke kaart voor een boekenfan.
Elle-Jeanne zei…
Super leuke verjaardagskaart voor Janet.
Heel persoonlijk Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Hele mooie toepasselijke kaart heb je voor Jeanet gemaakt. Leuk dat je gastdesigner mocht
Zijn. Groeten Trijntje
Top kaartje Margreet, xx
Elaine zei…
A very cute image and adorable card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine
Eri zei…
Gave en passende kaart heb je voor Jeanet gemaakt! Ik wist niet dat ze in Spanje zat.
Groetjes, Eri
Nelleke zei…
Mooie kaart, helemaal passend bij iemand die van lezen houdt. Groetjes Nelleke
Wies zei…
Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Mooi kaart heb je voor de verjaardag van Jeanet gemaakt.
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart is het! Helemaal leuk voor Jeanet! Zal ze vast en zeker leuk vinden met al die boeken ;-)
Beautiful card love the embossed background and fabulous owl.Thank you for joining us as GD this month.
Carol x
Ellen zei…
Heel leuke stempel voor een boekenwurm. Jeanet is er vast heel blij mee.

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

CANDY Time