Creativity


Ik zag zoveel moois voor de Liftchallenge voorbij komen, dat ik vond dat ik ook maar eens een poging moest wagen.
Ik heb een stempel van Studio Light (Just Lou, Mindful Moodling) met Molotow aqua brush markers gekleurd en daarna in stukken gesneden. 
Maar ik wilde ook een tekst en vond toen deze stempel, ook van Studio Light. Het is een A6 formaat met 4 verschillende woorden met hun betekenis.  Deze ook kleur gegeven en op maat gesneden. Rechtsboven een cirkeltje gemaakt met strasssteentjes.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
https://liftchallenge.blogspot.com/













Reacties

wat een mooi kaartje voor de lift challenge leuk hoe je het hebt uitgevoerd
groetjes ellen
Diny zei…
Mooi gemaakt Margreet.....leuk hoe je de cirkels gevuld hebt!
Groetjes Diny
dat ziet er goed uit Margreet.......gr karin
Eri zei…
Je kaart ziet er super uit Margreet!
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Marjan zei…
Toffe uitwerking van onze challenge, Margreet, leuk die tekst en dan de cirkels in mooie kleuren erbij! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Trijntje zei…
Heel mooi al deze vrolijk gekleurde cirkels. Groeten Trijntje
*Vicki* zei…
This is beautiful with the colors, shapes and texture! Love the definition word and it looks like you had so much fun trying out the technique on your card!

Populaire posts van deze blog

CANDY Time