Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Groetjes en een fijne dag, Caroline
groetjes ellen
Leuke digi.
Groetjes Elle-Jeanne
Groetjes Joke
En wat mooi gekleurd.
Lieve groet, Petra
Groetjes en een fijne dag,
Diny
Leuke digi en mooi ingekleurd.
Groetjes,
Carla
Groetjes van Marian.
Mooi gekleurd !!!!
groeten Ineke
DT52WTC
Nog een fijne Hemelvaartsdag !
Groetjes, Eri
Groetjes,
Ansx
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Heel mooi ingekleurd met deze kleuren.
Groetjes Rina
Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Groetjes,
Karin
groetjes
Nancy 52WTC
Luv CHRISSYxx
Succes !
Groetjes,
Carla
Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE Co-Owner
{Nellies Nest}
{Peace On Earth}