Pandabeer voor Lore

 
Ik zag op het blog van Ank een oproep om een kaartje te maken voor haar voormalig buurmeisje Lore. 
Het 7-jarig meisje zit volop in de chemokuren en kan dus wel een oppepper gebruiken.
Ze houdt van knutselen en van pandaberen.
Even in de voorraad zoeken en daar kwam ik een set panda's van Eline's Animals tegen. Een leuke schets opgezocht en voilà, een pandakaartje voor Lore.
Als je ook mee wilt doen, kun je bij Ank haar adres opvragen.

Hebben jullie een leuke Pinksteren gehad?
Ik ben zaterdag met Femke naar 's-Hertogenbosch geweest. Ze had een arrangement geboekt voor een boottocht met aansluitend een bezoek aan Museum het Kruithuis met een lunch. Was wel lachen, want het arrangement was nog zó nieuw, dat wij de enigen in de boot waren. Er werd onderwijl van alles over Den Bosch verteld. Bij het Kruithuis eerst geluncht (heel lekker) en daarna met gids rondgekeken. Het ging over het ontstaan van Den Bosch en de 80-jarige oorlog. Er waren best veel interactieve dingen, dus voor kinderen ook erg interessant. Alles was goed verzorgd en heel interessant.
Na afloop teruggelopen naar de stad en gezien de dreigende luchten maar meteen richting huis gegaan. We zaten net in de auto toen de regen losbarstte.
Femke bleef  asperges eten en we keken samen terug op een gezellige moeder-dochterdag.

Vandaag even naar mijn moeder geweest, boodschappen gedaan en daarna thuis gebleven, want er waren af en toe weer zware buien.

Fijne avond!
xxx Margreet


Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart met de panda beer Margreet.
Verschrikkelijk als je zoiets teft en als kind zeker.
Den Boch is leuk.
Ik had voor dat stel al een koeien kaart gemaakt.
Maar hun wilde perse een kaart met de schaapjes.
Wat hun hebben een boederij.
Groetjes Elle-Jeanne
ach wat een schatje, heel lief en leuk Margreet.....gr karin
wat een mooi kaartje voor Lore met de leuke kleurtjes en de schattige panda
fijn om te lezen dat je zo'n leuke dag in Den Bosch hebt gehad
groetjes ellen
Colien zei…
Wat een mooi kaartje met de panda naar aanleiding van onze sketch!
Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
Fijn dat jullie een leuke dag hadden in Den Bosch.
grtz Colien
Eri zei…
Oh, jij hebt je kaart voor Lore ook al af, en wat voor één! Ik denk dat ze allemaal kaarten krijgt met pandaberen. De mijne is vanmiddag in de brievenbus gedropt. Gezellig jullie Moeder/dochter dag, jullie hebben ervan genoten lees ik!
Groetjes, Eri
Diny zei…
Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Margreet! Wat hebben jullie samen een gezellige dag gehad....die momenten moet je koesteren! Wij hadden een hele leuke familiedag gisteren en vandaag hebben we nog een fietstocht gemaakt....maar we zijn kletsnat geregend! Groetjes Diny
Angélique zei…
Wat een leuke, lieve kaart heb je voor Lore gemaakt. Ik heb er ook één met panda klaarstaan om te versturen.
Haha, helemaal alleen op de boot? Dan mogen ze wel wat aan de bekendheid doen. Zo te lezen hebben jullie samen genoten, doen jullie goed!
Chrissy zei…
How very cute and sweet this card is Margreet..and what a lovely day you had out with your daughter..

Luv CHRISSYxx
Nelleke zei…
Leuke kaart voor loer en ook een leuke sketch heb je gebruikt. Ook maar eens proberen, van de week lukt kaartjes maken niet echt. Het was niet wat ik er van verwachte. Dit is weer een leuk idee. Groetjes Nelleke
GerJanne zei…
Ha Margreet! Ik moest even lachen...gisteren maakte ik een kaartje voor Lore, wat ik nog niet kan laten zien, maar die van jou en mij lijken wel op elkaar. Heb je hem al op de bus gedaan? Dan wacht ik er even mee. Wilde het morgen op de bus doen, maar leuker als het wat verdeeld is.
Je kaart vind ik natuurlijk super!
Trijntje zei…
Je hebt een hele leuke kaart voor Lore gemaakt.”Leuk met dit roze papier. Ze is vast blij met deze verassing. Fijn dat jullie een gezellige moeder dochter dag hadden. En het weer goed was…. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kaart heb je voor Lore gemaakt, mooi met de pandabeer erop.
Ze zal vast heel blij zijn met alle post, ik ga ook eens kijken of ik een plaatje van een pandabeer heb,
Groetjes,
Ansx
coldwaters2 zei…
What a cute creation Margreet I love that little Panda I also love the colours of the papers and your take on the sketch a FAB card
hugs
lolo x
Nicolette zei…
Wat een leuk dagje uit hadden jullie en het was gewoon een prive boottocht, haha.
Leuk kaart heb je voor het meisje gemaakt.
Groetjes Nicolette
Sweet card and prayers to the little girl and her family. Thanks so much for participating in my PINSPIRATIONAL challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Populaire posts van deze blog

Lit-Up Too Moose