jarige oom Bram en update Joop

 

Oom Bram wordt binnenkort 87 jaar en is een groot Feijenoordfan.
Hij vond de kampioenswedstrijd heel spannend: was slecht voor m'n hart, zei hij.
Het Feijenoordembleem heb ik van internet geplukt en de grote letters op het onderste deel van de easel card  zijn van Carlijn Design en heb ik in 3 kleuren op elkaar geplakt.

We hebben een paar drukke dagen achter de rug. Zo druk dat ik de laptop bijna niet open heb gehad en dat ik zelfs geen zin had om 's avonds nog te knutselen.
Donderdag waren we om 9 uur bij de huisarts en die maakte meteen een afspraak voor een echo in het ziekenhuis. En daar werd bevestigd dat Joop een ontsteking van zijn galblaas heeft. Hij is er bijna een week mee door blijven lopen en daardoor waren er veel verklevingen en besloten ze niet te opereren. Hij wordt nu behandeld met antibiotica via infuus. Het slaat goed aan en hij begint weer wat te eten.
Straks ga ik weer een poosje naar hem toe en vanavond ga ik samen met Femke en Paul Chinees eten bij mijn moeder.
Koningsdag laat ik aan me voorbij gaan, maar ik wensen iedereen die het wel gaat vieren een heel leuke dag!
xxx Margreet



Reacties

Freubelmina zei…
Wat een prachtige kaart Margreet en dat is schrikken van Joop, heel veel beterschap xx
Elle-Jeanne zei…
Wat heftig Margreet, het verhaal over Joop.
Dat is toch even schrikken.
Gelukkig handelde de huisarts goed.
Sterkte en beterschap voor jullie.
Je kaart is super leuk voor de Feijennoord fan.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi kaartje met de feyenoord details stoer hoor voor een fan zoals je oom
wat heftig allemaal voor je man ik hoop dat ie snel weer opknapt heel veel beterschap gewenst
fijne avond met je kinderen en je moeder
groetjes ellen
Schitterende kaart voor je oom, wat heftig allemaal Margreet, beterschap voor Joop en sterkte voor jullie beide xx
super gaaf kaartje Margreet en beterschap met Joop.......gr karin
Marjan zei…
Een heel gave kaart voor de jarige Feyenoord fan, Margreet! Fijn dat het weer wat beter gaat met Joop, hopelijk mag hij snel weer naar huis. Fijne dag met je moeder en en Femke en Paul.

En hartelijk dank voor je mooie kaart voor mijn verjaardag, zojuist alle post opengemaakt.
Eri zei…
Leuke passende kaart voor de Feyenoord fan! Wat een opluchting dat Joop in goede handen is, en de antibiotica aanslaat. Doe jij het ook maar een beetje rustig aan! Gezellig om samen met Moeder, Femke en Paul te eten!
Groetjes, Eri
Ojee dat is schrikken, wat goed dat de huisarts hem meteen instuurde voor onderzoek. Ik snap dat je hoofd even niet naar knutselen staat. Gelukkig had je deze gave kaart voor oom Bram al klaar. Heel mooi gemaakt Margreet. Beterschap voor Joop en doe maar even rustig aan.
Lieve groetjes Miranda
coldwaters2 zei…
Hi Margreet I am sorry to hear about Joop I hope all will be well, I love the personalised card for your uncle it looks great
hugs
lolo x
Nelleke zei…
Sjee zeg, dat was even geen groepje van jou Joop. Beterschap voor hem. Watts dit ene leuke kaart voor ene Feyenoord fan. Lekker heelspeciaal voor jou oom. Groetjes Nelleke
Chrissy zei…
Fantastic card for your uncle Margreet and so good the GP was on to it..

Luv CHRISSYxx
Angélique zei…
Oei, wat zal je man een pijn hebben, heel veel sterkte en beterschap voor hem.
De kaart voor je oom is heel toepasselijk, knap gemaakt.
aussie aNNie zei…
It's a beautiful creation and so effective in colour and design x
Trijntje zei…
Je hebt een prachtige kaart voor Bram gemaakt. Wat naar voor Joop. .. ik las in het bericht hierboven dat het de goede kant op gaat. Dat is fijn. Je hebt er maar druk zo te lezen. Gelukkig heb je ook nog leuke dingen op het programma. De kaart van hierboven is ook erg leuk geworden. Heel veel sterkte met Joop. Hopelijk slaat de antibiotica goed aan en mag hij weer snel naar huis. Heel veel sterkte en beterschap. Voor Joop en ook voor jou sterkte. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Fijn dat de AB kuur aanslaat. Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat.
Mooie kaart voor je oom.
Sterkte voor Joop.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Heel gaaf kaartje voor de Feijenoordfan!
Veel beterschap voor Joop!

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic