Snippet 63 en 64



Weer 2 nieuwe Snippets van Tracy Evans gemaakt.
De video van nummer 63 kun je hier vinden.
De achtergrond is gemaakt met oxides mustard seed, spiced marmalade, candied apple en hickory smoke (om de bloem heen).
De vogel is van stencil SS1. Om de losse vogel heen met witte Amsterdam acrylverf getamponeerd.
De clematis (TE5) met versamark gestempeld en met witte embossingpoeder bestrooid. Daarna verhit en ingekleurd met Derwent Chromaflow.
De tekststempel is van set #1066 en met Versafine Clair morning mist gestempeld (is grijs, dus wat zachter van kleur) en is her en der overheen gestempeld. 
Het woord 'timeless' komt ook van TE5.
Als finishing touch met de posca pen gespetterd.

Dit is de video van Snippet 64 en die kun je hier vinden.
Dezelfde achtergrond, alleen andere stempels (TE10 (bloem en tekst), TE4 en #1066). 
En nu het stencil van het konijn gebruikt (SS2).
Eerst het rechter konijn gedaan. Stencil schoongemaakt, omgedraaid en de linker gedaan.
Ook voor de bloem dezelfde kleurtjes Chromaflow gebruikt.

Hier zijn ze allebei.
De achtergrond zijn op dezelfde manier gemaakt. De rechter is wat levendiger qua kleur. Dan kun je zien dat het handwerk blijft.
Ik vind het leuk dat Tracy de Snippets zo vlak na elkaar maakt en dat ze bij elkaar horen.

Straks komt Femke asperges eten. Daarna gaan we samen naar de bibliotheek in Dongen, waar Murat Isik zijn nieuwste boek komt 'bespreken'. Zijn boek Wees Onzichtbaar was ons allebei goed bevallen.
Ik ben benieuwd.
Fijne avond!
xxx Margreet

Nummer 1 van de Top 3 bij CRAFT geworden en mag ergens in juni hun GD zijn.







Reacties

wow prachtig gaaf gedaan en gefeliciteerd met je toppertje.......gr karin
Daphne zei…
Leuk, het spat van mijn scherm, wat een mooie kleuren.
Voorjaar!
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaarten Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat een prachtige snippets zijn het geworden Margreet, kleine kunstwerkjes vind ik het.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Heel zonnige snippets, leuk!
En, hoe was de boekbespreking, nodigde het uit om het boek te lezen?
GerJanne zei…
Wat mooi weer Margreet! Zo leuk met die haasjes! En mooie kleuren bij elkaar.
van harte met je nummer 1 van de top 3. Altijd leuk om gastdesigner te mogen zijn!
Gefeliciteerd met je mooi topper. Wat zijn ze mooi je snippets vol kleur beide vind ik heel leuk! xx
Prachtig hoe je zoiets maakt Margreet. Ik vind ze beide erg mooi al is oranje niet mijn kleur.

Gefeliciteerd met je winnende kaart.

Lieve groet, Petra
Caroline zei…
heel mooi gedaan, zo knap!
En was het gisteren leuk bij de boekbespreking? Gezellig om dit samen te doen
Groetjes Caroline
Eri zei…
Wow, een paar prachtige snippets, in heel mooie zonnige kleuren. Gefeliciteerd met je topper. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Wat een mooie kaarten zijn dit weer. En hoe was de lezing?
Groetjes Nicolette
Marleen zei…
Wat een mooi kaartje heb je hier staan, wel wat werk aan denk ik.
Ook bedankt voor het mooie vlinderkaartje dat ik van je kreeg voor mijn 70ste verjaardag!
groetjes van Marleen
wat een mooie kaartjes met de mooie kleurige achtergrondjes en de leuke stempels wat een werk met al die verschillende kleurtjes
groetjes ellen
Chrissy zei…
The colours on these are gorgeous Margreet, what a fabulous and fun technique and you have added splatters of white which is something I love..gorgeous panels my friend, just beautiful..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Ik vind ze echt allebei SUPERMOOI!!! Erg mooie warme tinten en de afbeeldingen erbij met deze techniek, top!
Morgen ben je jarig, hoop dat je flink verwend bent met kaartjes!
Ellen zei…
Wat zijn ze weer gaaf, de snippets, mooie kleuren!
Jammie, asperges, ga ik ook zeker maken. 'Wees onzichtbaar' is inderdaad een prachtig boek. Ben benieuwd hoe het was (staat vast in een volgende post).

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

Quirky birds