Clematis

 

Een kaart gemaakt naar een video van Tracy Evans.
Als je wilt weten hoe deze kaart gemaakt is, moet je hier gaan kijken.
Distress oxides cracked pistachio en wilted violet als inkten gebruikt.
Met stempelset TE5 3x de clematis stempelen (mask gebruiken) en 1x extra om uit te knippen.
Ingekleurd met Derwent Chromaflow.
Met een witte Uniball pen witte accenten aangebracht.
Alles een beetje natspuiten.
Met VersafineClair Morning Mist (grijzig) het woord Clematis her en der stempelen.
Wat lila draad over de afbeelding verdelen en de losse, uitgeknipte bloem erover plakken.
1x het woord Clematis in het zwart stempelen, uitknippen, zwart omranden en opplakken.
Als laatste met witte Posca pen spetteren.

Ik heb weer genoten van het maakproces.
Vanmiddag zit ik weer voor de buis, want het Formule 1 raceseizoen gaat weer beginnen.
Morgen laat ik een eigen versie met de Clematis stempel zien.

Gisteren een heel gezellige dag in Breda gehad, samen met een oud-collega. Bijzonder dat wij dat nog steeds doen. Ik werk al 7,5 jaar niet meer, maar we hebben wel een werkverleden van 30 jaar. Zij is precies 20 jaar jonger dan ik, dus in feite had zij mijn dochter kunnen zijn.

Weer wat toppertjes:
 

 

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:



Reacties

Clematis zie ik graag een mooie tere bloemg op je kaart, gefeliciteerd met je toppers xx
carla zei…
Een hele mooie kaart met de clematis.
Tof gemaakt.
Gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes,
Carla
wat een mooi kaartje met de mooie stempels
fijn dat het zo gezellig was in Breda
gefeliciteerd met je toppertjes
veel kijkplezier vanmiddag naar de formule , ik ga lekker knutselen
groetjes ellen
een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertjes Margreet........gr karin
Angélique zei…
Een mooie kaart in mooie kleuren.
Het is zeker leuk dat je nog zo'n gezellig contact met je ex-collega hebt.
coldwaters2 zei…
What a beautiful creation Margreet I love the image and colours it looks amazing
hugs
lolo x
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met clematis Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Je@net zei…
Wat een mooi en fleurig kaartje heb je gemaakt, Margreet.
En gefeliciteerd met je toppertjes!
Eri zei…
Je snippet ziet er prachtige uit met deze paarse clematis. Leuk dat je er zo'n lol in had om het te maken.
Groetjes, Eri
Bernadet zei…
Toffe kaart Margreet.
Idd wat gezellig dat jullie dat nog steeds ieder jaar in ere houden. Bijzonder hoor.
Chrissy zei…
Beautiful card Margreet and love the stamp and ink colouring, congrats on your wins too..

Luv CHRISSYxx
Freubelmina zei…
De clematis is een mooie bloem en zeker deze op jouw mooie kaart Margreet.
Wij hebben er ook 1 in de tuin maar helaas vinden de slakken hem erg lekker…heel soms schiet er een takje door en zijn er wat bloemen,ze zijn dan ook prachtig! Fijn dat je zo gezellig geshopt hebt,heel bijzonder.
Gefeliciteerd met je dikverdiende winnende kaartjes en alvast veel plezier morgen xx
Trijntje zei…
Hele mooie kaart Margreet. Mooie kleuren. Fijn dat de kaart bij mee moeder in de smaak valt. Jij ook alvast maar gefeliciteerd met haar verjaardag. Ook gefeliciteerd met je toppertjes. . Wat gezellig om nog met je oud collega af te spreken. Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Prachtige kaart Margreet! En heerlijk is dat als je zoveel plezier hebt in het maken. Dat heb ik ook als het wort zoals ik bedacht en het lukt. Heel soms is dat niet zo.
En leuk inderdaad dat je dat contact nog steeds hebt. Ik heb ook contact met een oud collega die al 10 jaar niet meer werkt en zij is een stuk ouder dan ik ben. Niet dat we 20 jaar schelen, maar wel 14 en dat contact is nog steeds leuk!
What a beautiful card! Tracy's stamps are lovely aren't they? Thanks for joining us at Try It On Tuesday, Chrisx
Marjan zei…
Ook deze Clematis kaart vind ik supermooi! Van harte met je toppers!
Gezellig zo'n contact, ik ken dat . Heb ook een collegaatje van vroeger die ik nog steeds zie al jaren, zij werkt nog.
Nicolette zei…
Heel erg mooi Margreet en gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Nicolette
Fiona zei…
A lovely take on Tracy's clematis card. She is such a treasure isn't she. Thanks for sharing with us at Creative Artiste Mixed Media
Such a pretty card! The colours and Clematis flowers looks so beautiful 😊. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x
Donna Walls zei…
Fabulous! I love the lilac shades. Thanks for entering your card in The Paper Funday Challenge.
Donna xx
Paper Funday Challenge
Beautiful Blossoms Challenge
Inspiration Station Challenge
Wendy L zei…
Super card, so pretty, thanks for joining us at MTTC, xx
Ellen zei…
Heel mooi kaartje!
En natuurlijk gefeliciteerd met je toppertjes!

xx Ellen
I saw this over at TIOT, but it's so pretty I'm glad you shared it at Creative artiste also. The spotlight view really stands out beautifully. hugs-Erika

Populaire posts van deze blog

Lit-Up Too Moose