Snippets 59 en 60 (lange post!)

 


Snippet 59 volgens deze video van Tracy Evans.
Distress oxides Scorched timber, Peacock feathers, cracked pistachio voor de achtergrond.
Op een stukje aquarelpapier van 2"x3" de Alpine Plant van set TE1 stempelen en inkleuren met dezelfde inkten. De tekst stempelen en onder het plaatje plakken.
Het woord Plant nog eens apart stempelen en opplakken.
Het spetteren mag natuurlijk niet ontbreken.
Snippet 60 volgens deze video van Tracy Evans.
Deze achtergrond is een overblijfsel van die van Snippet 59.
Met stencil #158 door de stansmachine gehaald en met Inka Gold champagnekleur met de vingers over de verhoogde delen gewreven.
Op een stukje aquarelpapier van 2"x3" de Auricula (petunia) van set TE2 stempelen en inkleuren met dezelfde inkten. De tekst stempelen en onder het plaatje plakken.
De donkere vogel van set TE4 stempelen, uitknippen en opplakken.

Dit zijn Snippets 59 en 60 bij elkaar.


Snippet 60 was mijn 2e poging.
Bij de eerste had ik stencil #161 gebruikt en behandeld met groene gilding wax. Maar ik vond dat resultaat niet mooi bij Snippet 59 passen, vandaar een andere poging (en ik had achtergrondjes zat).

In het echt glimt hij minder, omdat het licht er dan niet recht op valt.
Deze ga ik nu gebruiken als kaart om te versturen.

Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Freubelmina zei…
Zo zijn zo machtig mooi Margreet, zo knap dat je steeds zo’n verschillende creaties laat zien xx
Schitterend gemaakt! Leuk de uitleg erbij, kan niet kiezen welke ik het mooist vind. xx
Elle-Jeanne zei…
Prachtige snippets Margreet.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooie kaartjes met de mooie kleurencombinatie en de mooie stempels
ziet er weer top uit
groetjes ellen
mooi Margreet.........gr karin
Daphne zei…
Zo lang is je berichtje nu ook weer niet, toch, haha, ik ging er al helemaal voor zitten.
Mooie creaties weer!! Juist dat gkimmetje, subtiel, vind ik leuk erbij.
Je@net zei…
Mooi geworden, Margreet!!
Chrissy zei…
WOW, you have been busy and they are all beautiful Margreet, love the colours, flowers and of course the bird..

Luv CHRISSYxx
carla zei…
Dit ziet er weer zo geweldig mooi uit.
Prachtig Margreet.
Groetjes,
Carla
brenda zei…
Lovely journals pages in the vintage colours, many thanks for joining in at Allsorts challenge and adding the little bird for our Things that Fly theme.

B x
Trijntje zei…
Wat heb je leuke creaties gemaakt. Mooie kleuren. Op de foto zie ik niet wat er mis is… met die jij niet zo goed van kleur vindt…. Misschien omdat ze dan niet zo mooi bij elkaar passen. Maar kwa achtergrond is er volgens mij niets mis mee… Je bent lekker aan het kleuren geweest. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Ze zijn weer prachtig Margreet.
Groetjes Nicolette
*Vicki* zei…
Wow, these turned out so pretty Margreet! I love the floral images with the teal colors and I'm quite intrigued by the background! I don't have that Scorched Timber color, but I love how it works with your backgrounds! The gold over the raised area is so pretty! Really love these!
Mrs.B zei…
A great project using snippets, love the images.
Thanks for sharing with us at Stamping Sensations.
Avril xx
coldwaters2 zei…
What a beautiful creation Margreet the colour is what I noticed first the image is gorgeous a wonderful card
hugs
lolo x
Mooie snippets en geweldige combinatie van kleuren inkt. Die ga ik onthouden. Leuk om te zien dat jij ook met Scorched timber bezig bent geweest. Het is inderdaad een mooie kleur, die ik vaak zal gebruiken!
Groetjes, Caroline
Marjan zei…
Alle twee prachtig, leuk om te lezen over het maakproces!
coldwaters2 zei…
Hi Margreet just popped back to thank you for joining us at Allsorts
hugs
lolo x
prachtig, zo leer je echt heel veel toffe technieken!
Nancy
Ellen zei…
En ze zijn weer prachtig!

xx Ellen
Chana Malkah zei…
Beautiful work! Thanks so much for sharing with us at A Place to Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans