Snippet 55

Het is weer een tijd geleden dat ik een Snippet heb gemaakt (ik loop er precies 20 achter), maar vanaf nu wil ik ze weer proberen te maken, want ik vind het zó leuk om te doen).
Tracy werkt niet meer voor AALL & Create, maar is voor zichzelf begonnen onder de naam Tracy Evans Boutique Designs. Zij heeft onlangs haar eerste 6 stempels gelanceerd en ik kon ze niet weerstaan.
Ze maakte er ook Snippet 55 mee als voorbeeld en je kunt haar video hier vinden.

Stempels: TE4 (New Beginnings) en  #899 (Garden Mix Tagged).
Ecoline Brush Pens 202, 237 en 318.
Distress Oxide Salty Ocean.

Afplakken met tape. Bloem stempelen, Mask maken en de bloem nog 2x stempelen. Tape weghalen en de tekst van TE4 op dit stuk stempelen.
Inkleuren met de Ecoline Brush Pens. Afwerken met Salty Ocean.
Witte spetters als finishing touch.

Wij zijn geen carnavalvierders, maar de muziek die ik in de verte hoor van de optocht klinkt toch wel erg gezellig! Vroeger gingen we altijd kijken, maar tegenwoordig zijn we koukleumen.

De controle van de ICD/pacemaker van Joop was goed, dus hij mag weer een jaar wegblijven.
Daarna hebben we genoten van de lunch bij Onze Kerk. Wel leuk dat ze ons inmiddels al herkennen!

Fijne zondag!
xxx Margreet




Reacties

Je@net zei…
Hier nog zo'n koukleum, maar jou creatie verwarmt me wel. Wat een mooie warme kleuren!
Prachtige kaart wat een mooie kleuren, wat fijn voor Joop dat alles in orde is. xx
!neke zei…
Mooi deze kaart !
Maar vooral fijn dat alles ok was !!!!
groeten Ineke
carla zei…
Een hele leuke kaart met deze mooie zonnebloemen.
Tof gemaakt Margreet.
Goed nieuws voor je man, hij kan weer een jaartje gerust zijn.
Groetjes,
Carla
Elle-Jeanne zei…
wat een leuke kaart Margreet .
Mooi ingekleurd met bruch stiften. Ik ben ook zo een kou kleum.
Fijn dat het goed is met Joop.
Groetjes Elle-Jeanne
Chrissy zei…
Lovely floral stamp Margreet and coloured beautifully, love the splatters too, fabulous snippet..Do you put yours in a book?

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Een leuke kaart met de kleurrijke zonnebloemen. Fijn dat Joop er weer een jaar tegen kan.
Groetjes, Eri
That's so pretty Margreet - beautiful colours for those flowers! Thanks for joining us at Sparkles Challenge
Deborah DT
Freubelmina zei…
Wat is hij ontzettend mooi en knap gemaakt Margreet!
Fijn dat het goed was bij de controle van Joop, helemaal top 👍
Daphne zei…
Kan mij voorstellen dat je deze stempels aangeschaft hebt, wat zijn ze mooi.
Ik ga even het linkje bekijken.
Het is een hele mooie creatie vind ik, de kleuren zijn zo mooi.
Wij doen ook niks met carnaval, ik mocht werken en Andy is lekker aan het klungelen rondom huis, het is echt niet koud hoor, tenminste, hier niet.
Angélique zei…
Ik dacht al meteen: hé, die is anders dan de ander snippets, geen vogel en veel meer kleur. Het is een mooi,vrolijk kaartje geworden.
Fijn dat je man weer goedgekeurd is voor een jaar, nou ja, zijn pacemaker dan. Dat was het vieren waard!
Trijntje zei…
Hele mooie zonnige kaart. Fijn dat Joop weer een jaar verder kan... Hier ook een carnavalsoptocht.. maar vanavond nog 24 graden.. dus geen kou. Groeten Trijntje
GerJanne zei…
Oh wat gaaf!! En ja verleidelijk al die mooie tempels he?
Je hebt er weereen prachtige creaties van gemaakt.
Fijn dat Joop weer een jaar weg mag blijven. Maar herkennen ze jullie echt van 1 keer per jaar een lunch?? Dat is knap! Of zitten jullie er stiekem veel vaker?
Ans Gilbert zei…
Echt een superleuke kaart met de zonnebloemen, de kleuren spatten er vanaf.
Fijn dat Joop weer voor een jaar goed gekeurd is,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Ik weet niet wat een Snippet precies is, maar je kaart is erg mooi. En fijn dat Joop weer goedgekeurd is.
Groetjes Nicolette
prachtig Margreet, super gekleurd.........gr karin
Pat K zei…
Beautiful spring card. Thank you for joining us at Fab'n'Funky. Pat K x
*Vicki* zei…
Wow, what a gorgeous snippet you've made here Margreet! I really love how the flowers turned out! Thanks so much for sharing this beauty with us at the Sparkles Monthly Challenge my friend!
Nicolette zei…
En leuk dat je meedoet bij 2Sisters
Marjan zei…
Wat een mooie snippet, gaaf die bloemen! Fijn dat alles oké was, toch een geruststelling weer.
Caroline zei…
Heel gaaf gemaakt met de M van mixed media!
Fijn dat het goed gaat met Joop!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge bij 2Sistersontheblog
Groetjes Caroline DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds