Dit is mijn 2e inspiratiekaartje voor de FBgroep Kerst/Christmas , waar de challenge AG met de optie gebruik lint is. Het DP dat ik heb gebruikt heet Ribbon Banner, is gemaakt door DT-lid Bonnie en kun je in week 2 van juni via FB gratis downloaden. Het lint achter Marianne Xmas van Mirtillamente is nog uit mijn DT tijd bij Crafty Ribbons. De digi Marianne Xmas is ingekleurd met copics. Warme groet van Margreet Challenges: https://52weekstochristmas.blogspot.com/ https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/ https://mirtillamente-challenge.blogspot.com/
Reacties
En ik snap wel dat dit een winnend kaartje is….dikverdiend xx
grtjs, martina
Van harte met je topper.
Leuk je weer te zien vandaag bij 52WTC.
Fijne dag lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.
groetjes ellen
groetjes ellen
Mooie zachte kleurtjes.
Groetjes, Yvonne.
Groetjes, Eri
Groetjes van Marian.
Groetjes Trudy
Een hele leuke stans op de achtergrond, mooi plaatje erbij en toffe boompjes.
Ook een hele mooie tekststempel.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Gefeliciteerd met je topper!
Ik vond het zo leuk te lezen dat je aan Peter en Guus had gedacht bij Ai Weewee. Elkaar nog nooit ontmoet, en toch het gevoel dat je elkaar kent, he?
En van harte met je topper!
hugs
lolo x
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Groetjes Joke
Faith A DT
Luv CHRISSYxx
Groetjes,
Ansx
En gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes Caroline
Groetjes Nicolette
Gefeliciteerd met je toppertje!
groetjes van Ank
Leuk je topper !
groeten Ineke
DT52WTC
Gefeliciteerd met je topplaats.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Antje