Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.
Mooi in deze kleuren.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and ivy
groetjes Ellen DT
Ik ga zeker mee doen.
Groetjes Nicolette
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Het is een hele warme en gezellige kaart vind ik!
Groetjes Trudy
Leuk plaatje zit er in verwerkt.
Groetjes,
Carla
Groetjes, Eri
Groetjes,
Karin
Groetjes van Marian.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
groeten Ineke
DT52WTC
Groetjes, Caroline
hugs
lolo x
groetjes, laurette
Groetjes,
Ansx
Groetjes Joke
groetjes van Ank
Luv CHRISSYxx
En bedankt voor de tip om mee te doen. Hij staat erbij!
Groetjes Caroline
Wat een mooie kleuren en schattig plaatje.
Fijn weekend, Antje
Thanks so much for sharing with us at Four Seasons challenge!
Ellie - Four Seasons DT
Ellibelle's Corner
Thank you for joining us at C.R.A.F.T. Challenge
Tof dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaartje!
Groetjes
Nancy 52WTC
Lieve groet, Petra
You have inspired me to create moe of these fabulous shaped cards.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx CRAFT DT