Zomaar iets liefs

 

Eindelijk weer eens iets anders dan een kerstkaart (ook al maak ik die heel graag).
Mrs A van de Butterfly Challenge wil altijd vlinders op je creatie zien, maar omdat de vlinders momenteel in hun popstadium zitten, wil ze deze keer elfjes zien.
De cirkel is gemaakt met copics en een stencil op een gelliplate. Daarna zwarte streepjes gezet.
De mooie bloemen en het elfje dat naar de sterren reikt zijn van Lavinia.
De tekst is met zwarte embossingpoeder geheatembossed.
Zal binnenkort eens vaker met Lavinia stempels gaan spelen. Heb er best veel en doe er niets mee.

Ik wil jullie even laten kennismaken met Harry, de Elf die ik jaren geleden gewonnen heb bij Mrs A (ja, die van de Butterfly Challenge). In de kerstkaart die ik van haar ontving vroeg ze of hij nog steeds zo ondeugend was. Nou, je ziet het. Vandaar dat ik deze foto's gemaakt heb. Hij is met haar kaart in ons 'kasteel' geklommen (gemaakt door een vriendin van ons). Het hele jaar zit hij op mijn knutselkamer, maar met Kerst mag hij naar beneden.

Vanavond gezellig met vrienden bij andere vrienden bijkletsen.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:



Reacties

Elle-Jeanne zei…
Wat een prachtige kaart met de lavina stempels Margreet
Leuk Harry zit bij jullie de wacht te houden .
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Ik vind je kaart heel héél mooi😍
De kleuren, wauw, dat lila met blauw, echt mooi.
Past goed bij het elfje, want die vragen altijd om iets sprookjes achtig
Haha, die ondeugende elf, die je gekregen hebt, het is wel een mooie zeg, wat zal je daar blij mee zijn.
wat een mooi kaartje met de mooie stempels
wat een schattige Harry heb je daar zitten gezellig dat ie je gezelschap houdt tijdens het knutselen
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Margreet nog bedankt voor de kerst en verjaardagskaart die ik mocht ontvangen.
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
Mooie elfjes op je kaartje!
En wat leuk dat Harry nu beneden bij jullie mag zijn, wat een leukerd!
Bedankt voor je kaartje die viel gisteren in de bus.
Groetjes Caroline
Eri zei…
Een leuke kaart met die mooie stempels.
wat leuk dat Harry met de kerst naar beneden mag!
Groetjes, Eri
!neke zei…
Heel mooi met deze prachtige stempels !
groeten Ineke
Sarah zei…
Wat een super mooie kaart. Prachtige kleuren en leuk ontwerp. Gaat elf nog streken uithalen?
Marjan zei…
Prachtige kaart, Margreet! Dank je wel voor je mooi kerstkaartje, ik kreeg het afgelopen week. Wist niet meer of ik je al bedankt had. Je elf en het kasteel trouwens ook zijn super. Heel veel plezier vanavond.
ja he dat kan niet he zoveel lavinia en niet mee spelen, is zonde zijn ze veelste duur voor. want je hebt een prachtig kaartje gemaakt Margreet......gr karin
Chrissy zei…
What a gorgeous card Margreet, great background, and love Harry the elf getting up to mischief.

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje is het! En wat leuk die Elf!! Enig dat je hem met kerst naar beneden haalt. En ondeugend is hij ja, hihihihi...
Een prachtige kaart en wat een leuke elf!
Groetjes, Caroline
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart. En wat leuk die Harry( zo heet mijn schoonvader).fijn dat hij nu beneden mag staan,haha.
En bedankt voor je kaarten, erg mooi .
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart met de Lavinia stempels en grappig de foto's van ondeugende Harry, leuk dat hij met de Kerst naar beneden mag,
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Margreet!
En wat fijn dat ''ondeugend Harry'' bij jullie beneden mag zijn....deze dagen!
Groetjes Diny
aussie aNNie zei…
A beautiful design and gorgeous stamps, most stunning creative card x
Freubelmina zei…
Je kaart is supergaaf Margreet, knap werk.
Ik wilde meedoen voor de fun maar helaas is het me niet gelukt ..zit wat in de lappenmand.
Maar dan die Harry!! 😳 wat een schatje zeg, die Mrs. A is toch een echte kunstenares!
Harry heeft een mooi plekje bij jullie 🥰

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....