Warm Winter Wishes

 


Als ik even geen inspiratie heb, dan grijp ik graag terug naar een dieptekaart. Die maak ik heel graag, zoals jullie inmiddels wel weten.
Deze keer weer een ronde gemaakt met een mooi winters plaatje.
De extra boompjes heb ik eerst door de Swiss dot embossingfolder gehaald en daarna uitgestanst. Zo lijkt het net of er sneeuwvlokken op zitten. Nog wat sneeuwvlokjes/sterretjes toegevoegd en als laatste een banner met de tekst Warme Winter Wishes.

De volgende producten komen bij Kreatrends vandaan:

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie dieptekaart, Margreet!
Angélique zei…
Een mooie sfeervolle kaart met prachtig plaatje en gezellige boompjes.
Caroline zei…
Dit is prachtig papier voor een dieptekaart! heel mooi en sfeervol
Groetjes Caroline
Een mooie dieptekaart en leuk die boompjes met dots!
Groetjes, Caroline
Nicolette zei…
Ik hou ook van die diepte kaarten. Deze is ook weer erg mooi Margreet.
Groetjes Nicolette
carla zei…
Dit is toch ook weer een mooie dieptekaart geworden.
Heel leuk gemaakt Margreet.
Groetjes,
Carla
een mooi kaartje Margreet.....gr karin
Hij is schitterend Margreet xx
Eri zei…
Een leuke dieptekaart met dit mooie winterse plaatje. De extra boompjes staan er leuk bij. Ik vond het ook leuk om een dieptekaart te maken. Alvast een fijne jaarwisseling!
Groetjes, Eri
marian zei…
Een prachtige dieptekaart laat je ons weer zien, ik wens je een gezellige jaarwisseling en groetjes van Marian.
wat een mooie diepte kaart met het mooie design papier, leuk idee de boompjes met de embossing
groetjes ellen
Marijke zei…
Een dieptekaartje is altijd leuk om te maken en te geven vind ik! Je hebt een mooie gemaakt met dit mooie papier en de leuke boompjes ervoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke
Diny zei…
Prachtige dieptekaart Margreet....ze blijven leuk!
Groetjes Diny
Jantine zei…
Heel mooie dieptekaart, Margreet! Ik heb net mijn eerste ooit gemaakt, maar vond het versieren nog wel lastig, eigenlijk.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Elle-Jeanne zei…
Prachtige diepte kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
dj zei…
What a beautiful winter wonderland!! Way to go shopping your stash!! Thanks for playing along with our "Winter Holiday" challenge over at Shopping Our Stash. This is our last challenge for 2023...we look forward to seeing you back in January 2024!! Deb Horst, DT #SOS512

Een hele mooie afbeelding voor een dieptekaart Margreet en ik blijf ze mooi vinden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Trudy zei…
Hele mooie dieptekaart en idd handig als je geen inspiratie hebt!
fijne jaarwisseling en groetjes, Trudy
Chrissy zei…
Awesome card Margreet, I just bought a die similar to this one, cant wait to play, I love your design..

luv CHRISSYxx
Marjolein zei…
Mooie dieptekaart! En leuk hoe je hem met de kerstbomen nog iets extra's hebt gegeven. Groetjes Marjolein
Ans Gilbert zei…
Prachtig winters plaatje op een mooie dieptekaart, leuk de kerstboompjes met de dots.
Fijne jaarwisseling,
groetjes Ansx
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Die dieptekaarten zijn zo leuk voor die wat grotere afbeeldingen! Ik was plaatjes kwijt, maar door het pruimen, ja hoor... gevonden! Dus je ziet binnenkort wel een kaartje daarmee op mijn blog.
Freubelmina zei…
Een prachtige sfeervolle kaart maakte je Margreet xx
Trijntje zei…
Je hebt een hele mooie diepte kaart gemaakt met dit leuke plaatje . Alvast een goede jaarwisseling.,Groeten Trijntje
Je hebt een prachtig plaatje gebruikt voor deze dieptekaart en dat maakt 'm bijzonder mooi.



Lieve groet en een fijne jaarwisseling, Petra
*Vicki* zei…
You can't go wrong with a depth chart pattern like this! It's just gorgeous Margreet! Love the circle shape too! Best wishes for a happy, healthy and productive year ahead my friend!
coldwaters2 zei…
Wow this is amazing Margreet a beautiful creation I would like to wish you a very Happy New Year
hugs
lorraine x

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....