Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
grtjs,martina
XxIrene
Groetjes Caroline
Groetjes Nicolette
groetjes ellen
Vandaag je superleuke tag ontvangen, dankjewel. Ik hang hem aan 't lijntje,
Groetjes,
Ansx
Mooie kleuren en stempel.
Groetjes Elle-Jeanne
Ik heb nog meer moois voorbij zien komen de laatste dagen!
Ik kan met mijn telefoon niet reageren bij jou....maar op de PC wel!
Groetjes Diny
Groetjes, Eri
luv CHRISSYxx
What a beautiful card! Thank you for joining our PIP challenge. Best of luck in the draw and happy holidays!
Groetjes,
Renata DT (PIP Challenges)