Wat een leukerd Margreet, hopelijk hebben jullie fijne dagen gehad! Hier mooie dagen maar blij dat het weer voorbij is…nu oud en nieuw nog en dat het dan maar snel februari is 😉
Dit is mijn 2e inspiratiekaartje voor de FBgroep Kerst/Christmas , waar de challenge AG met de optie gebruik lint is. Het DP dat ik heb gebruikt heet Ribbon Banner, is gemaakt door DT-lid Bonnie en kun je in week 2 van juni via FB gratis downloaden. Het lint achter Marianne Xmas van Mirtillamente is nog uit mijn DT tijd bij Crafty Ribbons. De digi Marianne Xmas is ingekleurd met copics. Warme groet van Margreet Challenges: https://52weekstochristmas.blogspot.com/ https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/ https://mirtillamente-challenge.blogspot.com/
Reacties
ook voor jou en je gezin en je moeder hele fijne kerstdagen
groetjes ellen
Hier mooie dagen maar blij dat het weer voorbij is…nu oud en nieuw nog en dat het dan maar snel februari is 😉