40 en 60 jaar getrouwd

 


Ik vind het zó leuk om dieptekaarten te maken.
Ik had deze maand 2 kaarten voor jubilea nodig en daar vond ik dit plaatje met die schattige zwanen heel geschikt voor.
Van de bovenste kaart heb ik een dieptekaart gemaakt en de onderste is een oplegkaart geworden.
Ik heb hiervoor de witte uitgestanste vakken van de bovenste kaart gebruikt.
Verder zijn ze hetzelfde, alleen natuurlijk de voorletters en het getal aangepast.
De tekst heb ik op kleur gemaakt met 2 kleurtjes Memento inkt. Eerst Lulu Lavender en daaroverheen Gray Flannel.
Hier zie je ze bij elkaar.

Gebruikte producten van Kreatrends:

Fijne dag!
xxx Margreet


Reacties

Prachtige kaarten Margreet met de mooie zwanen vind de diepte kaarten ook heel euk om te maken. Fijne dag xx
Freubelmina zei…
Ze zijn echt gaaf Margreet, ook vond je perfect passende plaatjes bij deze mooie jubileums (of is het jubilea’s?) xx
Je@net zei…
Wat een mooie en toepasselijke kaarten heb je gemaakt, Margreet!
wat een mooie kaartjes met het mooie design papier, 2x hetzelfde maar toch anders verwerkt op je kaart helemaal top
groetjes ellen
2 mooie kaartjes heb je gemaakt Margreet....gr karin
Daphne zei…
Héél mooi plaatje en wat past dat goed bij een diepe kaart.
Ze zijn erg leuk gemaakt vind ik
Caroline zei…
Prachtige kaartjes! Ik vind de dieptekaarten ook erg leuk om te maken.
Groetjes Caroline
Elle-Jeanne zei…
Prachtige jubileum kaarten Margreet.
Leuk de diepte kaarten.
Groetjes Elle-Jeanne
Eri zei…
Prachtige diepte kaarten Margreet, wat lenen deze plaatjes zich ook mooi voor jubileumkaarten.
Groetjes, Eri
carla zei…
Schitterende kaarten voor de jubilarissen.
DE zwanenafbeelding past hier perfect voor en heel leuk om daar wat dieptes in te leggen.
Knap gemaakt Margreet.
Had ik je al bedankt voor de mooie kerstkaart ? Anders doe ik dat.
Supermooi.
Groetjes,
Carla
Nicolette zei…
Ze zijn prachtige Margreet.
Fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Twee prachtige kaartjes Margreet....het papier leent zich hier goed voor!
Groetjes Diny
Trijntje zei…
Hoi Margreet . Dit is ook een heel mooi plaatje voor diepte kaarten en past precies voor een huwelijksjubileum. De kaarten zijn erg mooi geworden. Wij kwamen maandagmiddag thuis en er lag een hele stapel post op de tafel. Zo leuk. .Er zaten ook 2 kaarten van jou bij. Daar wil ik je hartelijk voor bedanken. Ze hangen /staan hier al mooi in de kamer. Ik moest zelf alle kerstkaarten nog schrijven… Die voor jou is nog onderweg. .. vanaf hier wil ik jullie fijne kerstdagen wensen. Groeten Trijntje
Chrissy zei…
Oh my, so elegant and beautiful Margreet, gorgeous cards..

Luv CHRISSYxx
Mooie kaarten met een prachtig plaatje!
Fijne kerstdagen,
Caroline
GerJanne zei…
Heel leuk! Mooie afbeelding om dieptekaarten mee te maken! Die gaan vast in de smaak vallen (of zijn in de smaak gevallen) met al de romantiek die de kaarten uitstralen.
Geweldig toch dat je zo veel plezier aan de dieptekaarten beleefd en dan zo gemakkelijk nog even 2 jubileum kaarten uit de mouw tovert.

Lieve groet, Petra

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....