Winter Wishes



Gemaakt n.a.v. Snippet 32 van Tracy Evans, die je hier kunt vinden.
En Beccy wil nog graag een kaart zien waar je zelf van houdt. 
Nou, wat denk je van die mooie stempels van Tracy Evans? Ik ben er gek op en hoop binnenkort weer meer tijd te krijgen om met de Snippets verder te gaan.
Volgens mij loop ik er al zo'n stuk of 20 achter.
Gebruikte stempels: #805 Stag; #806 Fallen Leaves; #756 Miniatures; #899 Garden Mix Tagged

Dit was mijn 3e kerstkaart voor vandaag.
Morgen weer een nieuwe met de decemberschets van Cheerful Sketches.
Nu moet ik echt mijn tanden gaan poetsen, want ik moet zo naar de mondhygiëniste.
En dan vanmiddag weer naar moeders, die nu weer met de ellende van een open been zit.

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

een prachtige kaart heb je gemaakt Margreet

gr karin
Trudy zei…
Wow een prachtige kaart heb je gemaakt!
Sterkte bij de mondhygieniste, ik heb gisteren 3 kwartier in die stoel gelegen, ik was er wel klaar mee! Maar misschien heb jij meer geluk!
Groetjes Trudy
way een mooi kaartje met de mooie achtergrond en mooie stempels
succes bij de mondhygiënist, hè vervelend voor je moeder dat het maar niet goed wil gaan met haar been, sterkte voor haar gewenst
groetjes ellen
carla zei…
Margreet je stempelkaart ziet er prachtig uit.
Heel mooi gedaan.
Groetjes,
Carla
Diny zei…
Jij gaat als een speer Margreet....ook dit kaartje is heel erg mooi....zo leuk gedaan met de gestempelde cirkel!
Groetjes Diny
Eri zei…
Prachtig, dit op en top Margreet!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
En ook deze is erg mooi.
En sterkte met je moeder, het zit haar echt niet mee.
Groetjes Nicolette
wim heemskerk zei…
Mooi gedaan MRGREET.jE ZAL INMIDDELS WEL ZOVEEL KAARTEN HEBBEN, datje enveloppen kan gaan schrijven. Maar je al wel moeitehebben met het sorteren WIE WAT ??????
Succesen het beste va Wim en Leny, ook aan je Moeder en Joop.
lenywim35 zei…
Wat er is weet ik niet,,maarr mijn reactie wordtniet geplaatst. Ik zal t wel niet goed doen. Frustrerend. Ben ook benieuwd naar mijn reactie aan Diny.
Zou niet weten wat of ik fout doe.
Maar ik schreef volgens mij dat je kaartt erg mooi was en dat ik een heleboel mooie kaartjes zag en dat je wel moeite zou hebben met het sorteren, welke is voor wie???
Veel succes Margreet en de groetjes voor je Moeder en voor Joop; Liefs Leny
Marjan zei…
Weer een hele mooie snippet kaart met prachtige kleuren en gave stempels! Hoop dat het meeviel bij de mondhygieniste en dat je moeders been snel zal genezen.
Caroline zei…
wat een leukerd is dit weer!
En wat een pech nu weer voor je moeder zeg..... Sterkte ermee!
Groetjes Caroline
Je stempelkaart ziet er prachtig uit ook de vorige kaartjes Margreet. He wat naar voor je moder. xx
Freubelmina zei…
Een mooi sfeervol kaartje met het prachtige stempelaars Margreet.
Ondertussen ben je ook weer van de mondhygiëniste af…
Ach je moeder zo aan het tobben, balen 👎
Dank voor het tippen vanmorgen 🤑
Heel jammer dat het klaar is maar wil nu ook wel weer wat anders maken 🤭
Chrissy zei…
Fabulous stamps Margreet and love the colours..

luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Oh wat een gaaf kaartje! Ik heb even geen tijd om de anderen te zoeken, want op een of andere manier zit er geen logicain de volgorde van je blogposten.
Was het okay bij de mondhygieniste? En je moeder. Wat balen een open been. De huis is op het been ook zo kwetsbaar (dun)
*Vicki* zei…
Really gorgeous deer image and I love the background you've made for him!

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....