D = digistamp + diecuts



Bij Beccy's November challenge staat bij mij de D voor digistamps en diecuts.
De digi is de feestelijke koala uit de Aussie Christmas set uit 2022.
Ik heb de voorgekleurde digi gebruikt en deze met een Crealies stans uitgestanst.
Dit alles geplakt op de grote labelstans van Marianne Design.
Het DP is al wat ouder en is van DécoTime.

De volgende spulletjes komen bij Kreatrends vandaan:

Vandaag zijn we in het huis van mijn moeder bezig geweest. Alles klaargezet wat morgen mee moet naar het zorgcentrum. Maar wat zit er dan een boel 'troep' in kasten en lades. We hadden 3 grote tassen vol voor de Milieustraat. En dan wil je niet weten wat er achter blijft en nog nagekeken moet worden.
Morgen gaan we ook nog wat nieuw gekochte meubeltjes ophalen en ter plekke neerzetten.
Gordijnen hebben we overgenomen, maar moeten nog opgehangen worden (moesten er af voor de schilder). Daarna krijgen we een beetje kijk op hoe alles er uit komt te zien.
Gelukkig heb ik iedere middag nog wat tijd om te knutselen voor Beccy's November challenge. Kom ik van tot rust.
Fijne avond!
xxx Margreet

Challenges:
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
https://beccyschallenges.blogspot.com/2023/11/november-challenge.html
https://merrylittlechristmaschallenge.blogspot.com/
https://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/
https://movingalongwiththetimes.blogspot.com/
https://pattiescreationschallenge.blogspot.com/

Reacties

Freubelmina zei…
Een topper deze kaart Margreet!
Druk maar klinkt allemaal positief, komt goed xx
Eri zei…
Gaaf label met deze leuke digi! Fijn dat je je even kunt ontspannen met deze november challenge tussen alle drukte door. Fijn weekend en succes met de verhuizing van Moeders.
Groetjes, Eri
Beccy zei…
Fantastic tag Margreet, it's always nice to see a little touch of Australia in different parts of the world. The paper you chose is very festive, the stripes remind me of candy canes. I like the die cut lights too, a perfect fit for the image.
Cheers,
Beccy
P.S. I hope things continue to go well for your Mum, Margreet. It sounds like a big job getting her home cleaned out and her new room sorted. All the best.
Irene zei…
Fijn dat je met alle drukte toch wat me time kunt vinden om bij Beccy mee te doen! Verhuizen/uitmesten is zó niét leuk maar hoofdzaak Mam zit er straks gezellig bij!
XxIrene
wat een mooi label met het leuke koala beertje wat een schatje
succes met het opruimen en verhuizen van je moeder
groetjes ellen
een super gave tag met dit koala beertje Margreet

gr karin
Wat een leukerd Margreet. Ik wil ook gelijk mijn excuus aanbieden... dat ik niet zo vaak voorbij kom op je blog. We hadden het afgelopen week enorm druk.

Lieve groet, Petra
Marjan zei…
Hoe leuk deze digi, je hebt het echt heel erg gaaf op de tag verwerkt allemaal, een heel feestelijk geheel! Ja, dat herken ik wel, de spullen die je tegenkomt en moet lozen. Hoop dat jullie er snel doorheen zijn en je moeder er haar intrek kan nemen. Maar wel fijn dat je elke middag wel even tijd voor jezelf hebt, broodnodig. Goed weekend!
Trijntje zei…
Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Leuke digi. Een label is altijd mooi. Wij weten er alles van… hebben het huis van mijn moeder ook leeg moeten halen en opruimen. Best een klus . Je moet de kasten bij langs… en daar zit vaak nog heel watching. Wij hebben nog wat dozen met hobbyspullen hier op zolder. We nemen regelmatig wat mee . Dan kan mijn moeder dat zelf uitzoeken… Wij hadden gelukkig een buurman die voor het goede doel spullen verkoopt… want alles heeft mijn moeder niet kunnen houden. Ik wens jullie veel succes met het opruimen. Fijn dat je dagelijks nog even kan knutselen. Groeten Trijntje
Elle-Jeanne zei…
Super leuke kaart Margreet .
Ik weet er alles van als een huis leeggehaald moet worden.
Er staat zoveelin. Drukke tijden voor jou .
Succes met alles .
Groetjes Elle-Jeanne
coldwaters2 zei…
This is totally cute and adorable Margreet love that koala he has the sweetest face ever
hugs
lorraine x
Chrissy zei…
So very cute Margreet, it happens to me every year!!..

Luv CHRISSYxx
Wies zei…
Mooie label met de grappige koala beer. Fijn dat je toch nog tijd had om wat te knutselen. Veel succes met de verhuizing en het verder uitzoeken en opruimen.
Bernadet zei…
Wat een gave kaart Margreet.
Geinige stempel is dit ook.
Enne.... bedankt voor je verjaardagskaart!!
Nicolette zei…
Wat een leuke tag heb je gemaakt. Fijn dat je elke middag kan ontspannen door het hobbyen, dat heb je wel nodig met die hectische tijd.
Groetjes Nicolette
joke zei…
Wat heb je een leuk label gemaakt met deze digi van de koala. Succes verder met de verhuizing van je moeder.
Groetjes Joke
Beautiful Christmas tag card! Adorable image!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Hugs Rachelle
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
Jenny L zei…
Thanks for joining the MAWTT Challenge yet again with this lovely tag and your super design.
Regards Jenny L. DT
Pattie G zei…
What a cute card! It goes perfectly with our theme for this month “Anything Goes”. I love your coloring too. Thanks for joining us at Pattie’s Creations Design Challenge.
Pattie
Artist & Owner

Populaire posts van deze blog

Merry Christmas