Snippet 27

 

Ik heb nog 2 snippets liggen die ik nog niet heb laten zien. Dit is de eerste.
Het is Snippet 27 volgens Tracy Evans.
Gebruikte stempels: #756 Miniatures en #497 At One With Nature
Stencil #162 Undergrowth

Met distress oxides mustard seed, peacock feathers, pickes raspberry, kitsch flamingo en villainous potion door stencil gewerkt. Met mustard seed nog wat extra accentjes gegeven.
Daarna een cirkelvorm met een micronpen omtrekken. Met een waterbrush en distress oxide broken china om de cirkel heen blenden.
Met wit spetteren en de tekst opplakken.
De video kun je hier vinden.
En ik heb meteen eenzelfde achtergrond gemaakt voor Snippet 28 (die laat ik morgen zien).
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:

Reacties

Mooi gedaan Margreet, erg leuk de meer kleuren vogeltjes. xx
Ellen zei…
Dag Margreet, ik heb geen idee wat een snippet is, maar je kaartje is heel mooi :-)
coldwaters2 zei…
This is so lovely Margreet love the images and the colours you have used it looks fabulos
hugs
lorraine x
Trudy zei…
Wat een vrolijke vogelkaart heb je gemaakt!
Heel mooi gedaan!
Groetjes Trudy
wat een mooi kaartje met de gekleurde vogels op de leuke achtergrond
groetjes ellen
Zo ontzettend leuk gemaakt. Een hele fijne week!
dat ziet er mooi uit Margreet

gr karin
Heel mooi in deze kleuren!
Groetjes, Caroline
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met de vogeltjes Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Ziet er erg leuk uit Margreet. Groeten Trijntje
Wies zei…
Mooie gemaakt met de veelkleurige vogeltjes en blaadjes.
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kaart met de gekleurde vogeltjes en een leuke achtergrond,
Groetjes,
Ansx
Chrissy zei…
Beautiful Margreet, I love the printed background and the colours of the birds are so very pretty..

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Een leuke snippet met al die vogeltjes.
Groetjes, Eri
Angélique zei…
Deze snippet vind ik geweldig, zo gaaf met die gekleurde vogels!
Freubelmina zei…
Supermooi wat een prachtige kleuren…heb je weer ontzettend knap gedaan xx
aussie aNNie zei…
Margreet what a wonderful card. LOVE it and the fabulous colours and design xx
*Vicki* zei…
Your snippet is amazing! I love the stencil work you've done with the colors and the design is gorgeous!
GerJanne zei…
Ik vind deze prachtig Margreet! Heel bijzonder....

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans