Merry Christmas

Een DT Kerstkaartje gemaakt voor Kreatrends.
Ik ben begonnen met de Merry Christmas embossingfolder van Creative Craft Lab met wit cardstock.
Daarna de randjes met Memento Dew Drop in de kleur Gray Flanel bewerkt. Dit met foamtape op wit cardstock en vervolgens op een dubbele rode kaart geplakt.
De leuke vogeltjes van Eline's Collectables was wel even een uitdaging. Wat veel onderdelen zeg.
Ik heb ze eerst allemaal uit wit cardstock gestanst en ben daarna aan het passen en meten gegaan. Toen ik er 2 naar mijn zin had gemaakt, ben ik ze gaan kleuren en heb er pimpelmeesjes van gemaakt. Eentje heeft een lief takje in zijn snaveltje. Ik heb hem met 3D kit opgeplakt. Het takje is misschien wel voor het zittende meesje bestemd....
De 2 grote bomen uitgestanst en daarna gestempeld met Memento Dew Drop Northern Pine.
De grote met foamtape opgeplakt.

Deze materialen komen bij Kreatrends vandaan:

Vanmiddag gaan we een griepprik halen.
Fijne dag!



Reacties

Irene zei…
Gezellig hoe die bonte vogeltjes pronken tegen de leuke achtergrond en ja, die stansjes met alle onderdelen is wel even een dingetje 🥴 (weerhoud me vaak vd aankoop hoe leuk ze ook zijn).
XxIrene
wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes op de zelfgemaakte achtergrond, het is een mooie tafereeltje geworden met de leuke details
groetjes ellen
Je@net zei…
Erg leuk kerstkaartje, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Een prachtige kerstkaart Margreet.
Wat zijn de vogeltjes toch leuk.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Lieffffff.
De vogeltjes is net een puzzeltje, maar nu ze zo op je kaart staan zijn ze een super schattig.
Chrissy zei…
Gorgeous Christmas card Margreet, I love the little birds and snowy trees..

Luv CHRISSYxx
een hele leuke kaart heb je gemaakt Margreet

gr karin
aussie aNNie zei…
Absolutely gorgeous!!! Each one of these is stunning and love the designs, papers and just all of them x
Trijntje zei…
Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met deze leuke gekleurde vogeltjes. Ik wil kijken naar de vogeltjes die ik al heb.. ze lijken er volgens mij erg op
Je hebt een hele mooie achtergrond gemaakt. Groeten Trijntje
Eri zei…
Oh, wat zijn ze leuk je pimpelmeesjes! Goed idee om ze eerst in het wit te stansen, en ze later te kleuren. De embossing achtergrond is ook heel gaaf, het geeft een leuk effect om alleen de rand wat te kleuren. Je hebt er een heel toffe kaart mee gemaakt! fijne dag!
Groetjes, Eri
Diane zei…
Very pretty card and such beautiful and colorful birdies too!
Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE Co-Owner
{Nellies Nest}
{Peace On Earth}
Diny zei…
Ach....wat een gezellig kaartje heb je gemaakt Margreet met de schattige vogeltjes!
Groetjes Diny
Freubelmina zei…
Wat een superleuke kerstkaart en ik ben verliefd op je TE leuke vogeltjes!
Nicolette zei…
Heel erg leuk gemaakt. Is het niet te belastend voor je arm/ schouder?
Groetjes Nicolette
coldwaters2 zei…
Hi Margreet this is fabulous loving those trees and the background and of course those two lovely colourful birds a super festive make
hugs
lorraine x
Angélique zei…
Een heel leuke kaart met de lieve meesjes, ze mogen voor een mooie achtergrond poseren. De bomen vind ik prachtig.
GerJanne zei…
Wauw, wat leuk! En ik heb even goed gekeken, inderdaad heel veel onderdeeltjes zeg! Dan moet je tafel wel leeg zijn (utopie?)
*Vicki* zei…
Your Christmas card is gorgeous! I love the typeset background and those sweet birds too! Hugs for your shoulder healing

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans