Last tree in the shop

 Mijn DT kaart met de nieuwe schets voor de maand oktober voor Cheerful Sketches.
Ik heb digi Last Tree In The Shop van onze sponsor Dr Digi gebruikt, omdat ik het een geinige digi vind en omdat er minimaal kleurwerk in zit (kleuren gaat nog niet zo soepel).

Ben benieuwd naar jullie creaties met deze gave schets.

Het gesprek met de zorgconsulente afgelopen donderdag was eigenlijk een bevestiging van het gesprek van de week daarvoor met de verpleging. De aanvraag voor een verpleeghuis wordt nu officieel in gang gezet. Mijn moeder staat er achter, maar heeft wel aangegeven dat ze heel graag in Oosterhout wil blijven wonen. Ze gaan daar hun uiterste best voor doen. Nu maar eerst de berichten van de officiële instanties afwachten.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:














 

Reacties

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de gave stempel leuk dp heb je gebruikt
wat spannend allemaal voor je moeder ik hoop dat het gaat lukken om in Oosterhout te blijven
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Mooie kerstkaart met de sketch Margreet.
Even geduld nog met je moeder.
Succes.
Groetjes Elle-Jeanne
Angélique zei…
Je hebt een heel mooie inspiratiekaart gemaakt, de digi is zeker geinig.
Jullie hebben dus niets nieuws te horen gekregen, jammer, maar ook weer fijn dat men hun best gaan doen voor je moeder.
Fijne zondag!
Leuke sketch, papier de digi past er goed bij. Fijne dag xx
Irene zei…
Geloof graag dat dit DE LAATSTE boom in de winkel is 😂😂😂, toch leuk dat jij er wel een mooi plekje voor hebt! Nog steeds niet helemaal okay jouw arm/schouder, rustig aan al is dat niet altijd even makkelijk en dat is het - óók mentaal - niet voor je moeder maar straks is het voor iedereen beter als ze op een fijne plek terecht komt!
Liefs XxIrene
Caroline zei…
Wat een grappige kaart! Heel leuk papier ook.
En hopelijk kan je moeder in Oosterhout blijven hoor!
Groetjes Caroline
coldwaters2 zei…
Hi Margreet loving this wonderful festive creation those papers are the perfect backdrop for the lovely tree
hugs
lorraine x
Bernadet zei…
Geweldig leuke kaart heb je met deze kerstboom gemaakt Margreet. Niet zo gek dat deze de laatste was;)
Hopelijk kan je moeder wel in Oosterhout blijven. Das toch haar vertrouwde stekkie hè
Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met de nieuwe sketch Margreet en jammer dat kleuren nog steeds niet zo goed lukt. Ja hopelijk lukt het inderdaad om woonruimte in de buurt te vinden voor je moeder, ik zou ook in mijn woonomgeving willen blijven hoor, het is al ingrijpend genoeg.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Oooh heeft dat zielige boompje toch een mooi plekje gekregen op kaart, echt heel leuk. Ik hoop ook dat er voor je moeder plek zal komen in Oosterhout,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Haha, Gelukkig heb jij die laatste boom meegenomen, om er een leuke kaart mee te maken! Het is eigenlijk een bevestiging van wat jullie al wisten. Hopelijk kan ze in Oosterhout blijven dat zou het beste zijn voor haar en jullie welzijn. Ik ga heel hard voor haar duimen.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Hihihi.... ik vind het ook een heel grappige digi! En je kaart ermee is leuk. Mooie sketch ook!
En nu maar duimen dat je moeder en snel en in Oosterhout een plekje krijgt!
Freubelmina zei…
Gave uitvoering van de leuke sketch en ik ga duimen dat er snel een fijne plek in de buurt komt voor je moeder xx
Daphne zei…
Haha, de naam van de digi en dan het plaatje, ik hou hiervan, lig helemaal in een deuk!!
Past perfect bij jou, deze maand, want als het allemaal nog niet zo makkelijk gaat, inkleuren, is dit natuurlijk een makkie.
Heel erg leuk kaartje, het maakt mij dag.
Ik ga heel hard duimen dat er een plekje voor je moeder komt in Oosterhout!!
wat een hele leuke kaart Margreet

gr karin
Een mooie kaart met leuke digi. Ik duim ook dat je moeder in Oosterhout kan komen!
Groetjes, Caroline
Helen zei…
Great card - love your papers.

Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

Helen x
DT
*Vicki* zei…
Wow I love this design Margreet! Such a great take on the sketch with those wonderful papers! That reminds me of the Charlie Brown Christmas tree!! LOVE it!
Mummylade zei…
Lovely! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge
Sharon Caudle zei…
Super cute card! Thanks so much for joining our challenge at Art Impressions!

Populaire posts van deze blog

Snippet 66