Silent night, holy night

Dit is mijn 2e DT bijdrage aan de FB groep Kerst/Christmas.
Het thema deze maand is: AG met als optie gebruik een dier.
Onze sponsor is Last Minute Manda.
Dit is 1 van de leuke diertjes uit de set Santas Band. Ingekleurd met copics en daarna uitgeknipt.
De achtergrondstansen zijn van Marianne Design, en de tekst is van een clearstamp set.
De lantaarn is van Joy!crafts.
Dit was tevens mijn bijdrage als GD voor Most Magical Time Of The Year.

Fijne dag!
xxx Margreet

Mooie kaarten ontvangen van:
Hennie, Trijntje,
Giny, Wilma

Heel lief van jullie. Dankjewel!!
Challenges:




 



Reacties

Freubelmina zei…
Ach kijk hier zie ik dat schattige diertje weer…ik vroeg me af wat het was maar toen ik je kaart vergroot bekeek zag ik dat het een hertje is…Je hebt alles mooi gecombineerd Margreet!
Kijk wat een mooie kaarten, je zou het er bijna expres voor doen…neeeeeeee hoor dit is een grapje 🤭
Lief kaartje en heel leuk gedaan met het midden stukje! xx
Nicolette zei…
Leuke kaart maakte je als gd. En leuk die beterschaps kaarten.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Wat een lieffie!
Groetjes Caroline
Elle-Jeanne zei…
Leuke kerstkaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi kaartje met het leuke muziek dp en het schattige hertje en leuke details
leuke kaartje heb je gekregen
groetjes ellen
carla zei…
Een hele mooie en leuke kerstkaart.
Een leuk muzikaal figuurtje.
De achtergrond past er perfect bij.
Groetjes,
Carla
Trudy zei…
Super leuke kerstkaart! Heel veel sterkte met je schouder, hopelijk gaat het snel beter. Best lastig in die sling.
Groetjes Trudy
Eri zei…
Een leuke kaart met het schattige rendier. Je bent al lekker verwend met mooie beterschapskaarten, dat doet altijd goed!
Groetjes, Eri
Een hele leuke en vrolijke kerstkaart deze week Margreet en wat lees ik....was je ziek? Ik ben wat minder vaak online en krijg niet alles (meer) mee hierdoor.

Beterschap en een knuffel, Petra
Angélique zei…
Een heel leuke kerstkaart, het leuke rendier komt goed tot zijn recht.
wat een leuk kerstkaartje Margreet,
Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.
marian zei…
Een heel gezellig kerstkaartje. En wat een pech las ik, wel te hopen dat de rust helpt en dat je niet geopereerd hoeft te worden. Heel veel beterschap gewenst.
Groetjes van Marian.
coldwaters2 zei…
This is sooooo cute Margreet I love how you have coloured the image also the papers and card design are perfect
hugs
lorraine x
Wat een lief trommelaartje alleen kijkt hij een beetje treurig Margreet. Hij heeft vast medelijden met jou. Ik las het net van je schouder, jeetje dat is pech hebben. Ik zal duimen dat rusten helpt en er geen operatie plaats hoeft te vinden. Je kerstkaart is een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en beterschap hoor.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
karin zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
Ik scrolde even terug naar een vorige post en las over je val met het akelige gevolg met je schouder. Ik hoop dat je vlug opknapt. Lief dat je man zoveel doet plus nog de zorg voor je moeder erbij. Heel veel sterkte.
Groetjes,
Karin
een mooie kaart Margreet dank je wel
en mooie kaarten ontvangen

gr karin
GerJanne zei…
Dat heb je weer heel mooi gedaan! De voorraad kerstkaarten groeit gestaag.
Lieve groet, GerJanne
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met het vrolijke rendier,
Groetjes,
Ansx
Chrissy zei…
So adorable Margreet, gorgeous Christmas card and nice cards to make you get well faster, hope you doing okay..

Luv CHRISSYxx
*Vicki* zei…
That Rudolph is super cute! I love the layout of this card with the musical note background and scene! Sending hugs
Colien zei…
Heel mooie kerstkaartje!
grtz Colien [52WTC]
Jantine zei…
leuke kaart, Margreet! En altijd fijn om post te ontvangen als je in de lappenmand zit.
gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Daphne zei…
Schattige digi, wat dus alleen maar een schattige kaart op kan leveren.
carla zei…
Margreet nog bedankt voor je 3de deelname aan onze 'A' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla
Bernadet zei…
Ach deze is te leuk Margreet!!
Marjan zei…
Goed bezig met je kerstkaartjes, ik moet ook echt weer eens wat gaan doen daarmee. Deze is helemaal leuk met de schattige kleine Rudolph met zijn trommeltje en het mooie achtergrondje dat je voor hem creëerde.

Ik las even terug, want deze week een heel drukke week gehad en zie ineens dat je gevallen bent, wat naar joh! Hopelijk hoeft er geen operatie aan te pas te komen en geneest het op deze manier. Sterkte, Margreet!

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans