Polkadots

Omdat ik een Stand Out Creation bij Scrapping4fun (Challenge 223) was, mag ik deze challenge Gastdesigner zijn. Het thema is Polkadots.
Ik heb mijn favoriete labelstans gebruikt, de leuke snijmal Stamp Frames en rood/wit en zwart/wit DP met polkadots. Even in de voorraad plaatjes gedoken en daar vond ik deze dame met een polkadot jurk aan.
Onderaan de kleinste stans gebruikt met een Hallo stans van Crafter's companion.
Bovenaan een polkadot lint van Crafty Ribbons, samengebonden met een stukje scrapper's floss.

Nog te verkrijgen bij Kreatrends:

Toelichting:

Even nog een toelichting op mijn layout van gisteren: het zijn geen enge beestje aan de rechterkant, maar het is een gedeelte van een bloem (komt later nog een Snippet mee). Maar ik ben het met iedereen eens die het net beestjes vonden. Achteraf had ik het beter weg kunnen laten, maar ik ben dan zo ijverig met de voorbeeldvideo bezig.....

Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
https://allsortschallenge.blogspot.com/
https://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/
https://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/


Reacties

Freubelmina zei…
Wat een prachtige bijdrage maakte je in de polka uitdaging Margreet!
Ik ga eens snel naar die enge beestjes kijken 😉
Daphne zei…
Altijd vrolijk, creaties met stippen.
Polkadots, wat klinkt dat chique hè.
Ik vind het een heel leuk label.
Ik heb je bericht van gisteren gemist, maar ben nu wel nieuwsgierig, dus ga even kijken....
wat een mooi kaartje met de leuke label wat een leuk kadertje heb je gebruikt om het plaatje in te zetten
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Prachtige labelkaart Margreet.
Leuk dat je ook gastdesigner mag zijn.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Nicolette zei…
Mooie tag Margreet. En een leuk thema.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
Heel leuk kaartje met deze chique dame.
En inderdaad, het lijken net enge beestjes hihi
Groetjes Caroline
Linby zei…
I love your combination of polka dot patterns and that sweet image. Thanks for taking part at Allsorts.
Many thanks for sharing this lovely tag in our challenge at Allsorts this week.
Lorraine
Angélique zei…
Volgens mij was het de bedoeling dat je stippeltjes ging gebruiken, nou, dat is ruimschoots gelukt. Je hebt een heel leuk label als inspiratie gemaakt.
Ik vond die "beestjes" op de onderkant van schildpadden lijken, alsof je onder ze zwemt, maar dat vond ik een beetje raar bij de haan, dus ik dacht al dat ik het verkeerd gezien had.
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie tag met het polkadot papier en het leuke plaatje, ik heb ook even gekeken naar je kaart van gisteren, inderdaad het lijken net enge beestjes..
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wat een leuk label heb je gemaakt Margreet.
Ik vind het ook mooi dat je een bolletjes lint hebt gebruikt!
En mijn reactie van gisteren....haha....ik dacht echt dat het beestjes waren....maar nu weten we dat dat niet zo is!
Groetjes Diny
brenda zei…
A pretty feminine tag, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

B x
Dena J zei…
Loving all the fun polka dots and bright color! Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.
Trijntje zei…
Wat een leuk label. Mooi met de stippen. De kaart van gisteren is ook erg mooi. Inderdaad niet zo goed te zien dat dit delen van een bloem zijn. Lijkt inderdaad op beestjes. Groeten Trijntje
een hele leuke tag Margreet

gr karin
*Vicki* zei…
A darling tag with that Vintage girl! I just love all of the layers with the polka dots! Congrats on your topper friend!
Eri zei…
Een heel leuk label met de zwarte en rode polka dots. Zelfs de dame is helemaal in stijl met haar polkadotjurk.
Groetjes, Eri
Chrissy zei…
Congratulations on your GDT Margreet and love your sweet tag with the polka dots and fabulous image..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Nou, polka dots genoeg zou ik zeggen! Heel leuk deze label!
EN ik ben benieuwd hoe die bloem er dan echt uitziet...
Thank you for being our GD -love the tag,Vintage image and all the polks dots
Carol x
THank you for joining us at Pearly Sparkles
Carol DT x
Sarah zei…
Love the colour combination on this gorgeous tag. Thank you for joining in at Allsorts this fortnight. Sarah DT
Thank you for your beautiful GD Creation at Scrapping4funChallenges.
Have a great weekend. I love all the Polkadots.
Hugs Rachelle
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com
cass zei…
Very pretty. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our Spots and/or Stipes challenge

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans