Herfst

Vandaag laat ik een herfstkaartje zien dat ik heb gemaakt voor Kreatrends. 
Op de basiskaart DP gebruikt uit het nog altijd mooie Autumn Whispers papierblok met daarop de mooie snijmal van MD. Deze keer heb ik er bruin hemp cord doorheen 'geweven' en Nuvo crystal drops op de rondjes gedaan.
 In het midden een plaatje met een lief vosje geplakt.
Daarna de kaart afgemaakt met 2 grote paddenstoelen waarvan de bovenste met 3D kit is opgeplakt.

Rechts een lantaarnplant, eerst uit groen cardstock gestanst en daarna de lantaarns nogmaals uit oranje en deze er los opgeplakt.
Onderaan nog 3 schattige kleine paddenstoelen.
Last but not least Mr Autumn Gnome (oftewel mijnheer herfst gnoom) ingekleurd en uitgestanst met de bijhorende stans (werkt zó makkelijk). Ook hij is met 3D kit bevestigd.

Onderstaande materialen zijn terug te vinden bij Kreatrends:


Update schouder:
Het valt me tegen dat ik nog zoveel pijn heb. Slaap ook heel slecht. Mijn bovenarm is van blauw naar paars veranderd.
Gisteren naar mijn moeder geweest en die schrok enorm. Gelukkig kon ik haar vertellen dat de thuiszorg mijn beurten overneemt voor zolang als nodig is. Een zorg minder.
Toch blijf je overal tegenaan lopen. Als ik haar naar de kapper breng loopt ze altijd aan mijn rechterarm, wat nu dus niet kan. Voor veel dingen moeten we een oplossing bedenken.
Joop is een goede mantelzorger. Hij heeft zelfs de was van mijn moeder gestreken!

Fijne dag!
xxx Margreet




    











Reacties

Freubelmina zei…
Je herfstkaartje is erg leuk, ik heb je foto’s vergroot bekeken en zulke mooie details!
Hmm dat klinkt nog niet als vooruitgang maar heeft ook even tijd nodig denk ik…
Fijn dat Joop zo goed voor jullie zorgt ♥️
Houd het rustig Margreet xx
een mooie herfstkaart Margreet en die grote paddenstoelen zijn gaaf

gr karin
Nynke zei…
Ik ben nog lang niet toe aan de herfst (ben net zo blij dat het weer wat zomerser weer wordt), maar van jouw kaart zou ik er toch bijna zin in krijgen. Mooi geworden!
Wat had je een pech met je schouder! Hopelijk valt de schade mee. Veel beterschap gewenst!
Groetnis Nynke
Elle-Jeanne zei…
Prachtig kaartje.
Ja dat valt tegen ,maar gelukkig heb je Joop als mantelzorg nog.
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
Heel leuk kaartje en de lampionplantmal (leuk voor scrabble haha) heb ik ook maar nog nooit gebruikt. Erg he?
En zo vervelend dat je nog zoveel pijn hebt, het is natuurlijk ook een hele rare plek om het echt rust te geven denk ik.
En ja dan moet je naar andere mogelijkheden kijken maar fijn dat Joop zo goed helpt. Ook met je moeder! Ik strijk trouwens graag haha maar ja je woont wel een stukje te ver!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Margreet. Deze materialen zijn zo mooi. De meeste heb ik ook… Het gnoompje kreeg ik deze week. Die is ook zo mooi. Lastig dat je niet goed slaapt door de pijn. Al lijkt het niet zo erg. Het is Alting vervelend. En jullie dien ook, zoveel voor je moeder. Dat is nu ook moeilijk voor jou. Wat fijn dat Joop en de thuiszorg taken van je kan overnemen overnemen. Mijn man diet ook veel… maar strijken heeft hij geprobeerd. Maar is niet zijn ding… nog maar rustig aan en ik wens je veel sterkte en beterschap.Groeten Trijntje
Daphne zei…
Wat een mooie kaart is dit.
Vol, maar het past allemaal bij elkaar, waardoor het 1 geheel is.
Leuk ook, het vierkante sierrandje.
Wat vervelend van je schouder, dat zijn van die blessures waar je lang last van kan houden.
Ik blijf nog naar even door duimen, dat je geen operatie nodig hebt.
Sterkte en je man is een topper!!
wat een mooi kaartje met herfsttinten en de leuke details
vervelend dat je zoveel pijn hebt, gelukkig dat er voor je moeder ook goede zorg is en dat je zo'n handige man hebt
heel veel sterkte en beterschap gewenst
groetjes ellen
Marijke zei…
Een mooi herfstkaartje heb je gemaakt! Leuk al die mooie kleurtjes en details. Veel te zien! Ik weet niet precies wat er gebeurd is met je schouder maar ik wens je wel beterschap1 Altijd vervelend als je iets mankeert. Groetjes Marijke
Eri zei…
Een leuke herfstkaart met toffe details. Wat vervelend dat je nog zo veel pijn hebt, ik hoop dat dat snel beter is. Ik dacht gisteren ook al aan je Moeder, kan me voorstellen dat zij zich rot schrok. Ze zag de bui al hangen, gelukkig kon je wat regelen met de thuiszorg. Wat fijn dat jij ook voorzien bent van een goede mantelzorger! Beterschap!
Groetjes, Eri
Angélique zei…
Wat een superleuke kaart, ik hou van herfstkleuren en van gnomes, dus helemaal in mijn straatje!
Wat vervelend dat je tegen zoveel ongemak loopt en dat het nog zoveel pijn doet. Zoiets heeft altijd meer tijd nodig dan je er aan wilt besteden.Hopelijk heb je geen pees gescheurd ofzo, sterkte.
Nicolette zei…
Een mooie herfst kaart. Leuk om het hempcord er door heen te weven. En wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Gelukkig kan Joop veel voor je doen.
Groetjes Nicolette
*Vicki* zei…
Your Autumn card is so beautiful! I adore that sweet little fox in your center and that gnomie pumpkin guy makes me smile! Really beautifully done card! So sorry to hear that you're dealing with pain and hope things will get better for you soon! Take care! HUGS
Ans Gilbert zei…
Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt en wat vervelend dat het nog zoveel pijn doet en je nog zo weinig kunt.Ik heb er zelf ervaring mee en weet dat de problemen met je schouder echt heel lastig en pijnlijk zijn.Beterschap!
Strijken en stofzuigen doet Ed altijd, dat gaat helaas niet meer met mijn schouder..
Groetjes,
Ansx
GerJanne zei…
Nou, dat geloof ik, dat het tegenvalt. Vooral in het begin denk ik. En ook kan ik me voorstellen dat je moeder schrok. Je bent toch haar steun en toeverlaat.
Fijn dat Joop zo handig is.
Je kaart is lek met al die details!!
Sterkte, nogmaals!

Populaire posts van deze blog

Snippet 66