Teckel

 

Een kaartje gemaakt met de ronde inlegmal. Momenteel een favorietje bij mij. 
De komende tijd zul je hem wel vaker voorbij zien komen.
Gelukkig is hij weer op voorraad bij Kreatrends.
Het werkt zo simpel:
1x de grootste mal als basis uitstansen.
Dan de vakjesmal 3x uit cardstock en 1x met de afbeelding uitstansen.
Ik plak als eerste de losse onderdelen op de basiskaart en plak daarna de randen in laagjes erop.
Hier de gebruikte materialen:

Vanmiddag naar de Formule 1 kijken, Ben benieuwd of Max weer gaat winnen.
Het zal wel weer een spannende start worden nu Hamilton op pole position staat en Max 2e!

Fijne dag!


xxx Margreet

Nog een toppertje behaald:
 



Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke lay-out kaart met de teckel Margreet.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
oooo wat een scheetje mooie kaart Margreet en gefeliciteerd met je toppertje

gr karin
Angélique zei…
Deze afbeelding leent zich perfect voor deze techniek, het is een mooie kaart geworden.
Gefeliciteerd met je topper en veel plezier met de race volgen.
wat een mooi kaartje met de ronde layoutmal wat een superschattig teckeltje
groetjes ellen
oeps te snel gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Trijntje zei…
Ooh wat is dit een leukerd met de tekkel. Heel mooi papier. Leuk om dit soort kaarten te maken. Ik wil er ook weer mee aan de slag… maar we hebben soms zoveel leuks om te doen. Ik ben nog met babykaarten bezig. Kerstkaarten staan ook nog op de rol. En je kan niet alles . Een dag heeft maar 24 uur… Groeten Trijntje
Trijntje zei…
Ps gefeliciteerd met je topper. Ook me5 deze mal wil ik weer aan de slag… Die is ook zo mooi.
Eri zei…
Een leuke kaart met deze techniek, de teckel steelt echt de show! Gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes, Eri
Ela zei…
Goed idee dit! Geeft echt een leuk effect en jouw teckelafbeelding is top hiervoor! Ik zit vanmiddag ook voor de buis. Kan een leuke wedstrijd worden, Verstappen moet in de aanval. Veel plezier! Groetjes Ela
Marjan zei…
van harte met je topper, dat is ook een heel mooie kaart!
De mal die je nu gebruikte is zo leuk voor grotere afbeeldingen, de teckel staat er mooi in! Zou perfect zijn voor iemand die zo'n hondje heeft. Snap wel dat het een van je favoriete mallen is.
Ans Gilbert zei…
Wat heb je een mooie afbeelding gebruikt voor deze kaart.Ik vind het ook leuk om met deze stansen te werken,ik plak één raster op, leg de plaatjes in en dan bouw ik de andere laagjes op.
Groetjes,
Ansx
*Vicki* zei…
My heart just melted when I saw this doxie pup!! I'm a huge fan of them!! Gorgeous circle design and die..especially with this sweet topper!!
Chrissy zei…
Such a beautiful card with the sausage dog Margreet and I love your design, so clever and congrats on your top 3..

Luv CHRISSYxx
!neke zei…
Ik vind hem super leuk !!!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Ja, leuk is deze techniek he? Vooral voor grote afbeeldingen op DP, ideaal.
Nicolette zei…
Leuke kaart Margreet. Heel geschikt voor grote afbeeldingen.
Groetjes Nicolette
Een leuke kaart en het papier is super mooi. Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Caroline
Freubelmina zei…
Ach kijk dit superschattige teckeltje, de ondeugd straalt er vanaf!
Een hele leuke kaart Margreet en gefeliciteerd met je topper!
Wij volgen de race niet meer op tv sinds je viaplay nodig hebt maar vind het niet zo erg als ik de liveblog lees dan was de start even spannend en toen een eenzame reis naar de top……saai 🥱

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic