Snippet 21


Dit is Snippet 21 van Tracy Evans
Gebruikte stempels: #756 Miniatures; #574 Violet; #899 Garden Mix Tagged
Distress oxides shaded lilac, wilted violet, hickory smoke
Je kunt de video van Snippet 25 HIER vinden.
Om een kader rond de kaart te maken, moet je de randen afplakken. Dom dom dom....ik was vergeten de ergste plak van het plakband af te halen, dus bij het weghalen zijn de zijkanten wat beschadigd.
Op zich vind ik het niet heel storend. Het ziet er een beetje vintage uit. 
Ach, goede les voor de volgende keer.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Oh ik dacht echt dat het zo hoorde Margreet. Ook omdat de stempel ook vaag/ vintage afgedrukt is. Het is weer heel mooi geworden.
Lieve groetjes Miranda
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet
Die het niet weet , ziet het niet.
Het hoorder gewoon bij.
Groetjes Elle-Jeanne
*Vicki* zei…
Oh wow this is so pretty! That Wilted Violet color is so eye catching and one of my faves! The effect you've done with the edging is very cool! Wonderful snippet my friend!
Diny zei…
Weet je Margreet dat ik het zo eigenlijk heel mooi vind!
Soms is strak mooi ....maar dit staat prima hoor....leuk gedaan!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Caroline zei…
Ik vind de rand nu wel mooi!
Mooi kaartje verder.
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Prachtig is dit in violet! ik ben wel fan van die inktkaarten!
Chrissy zei…
This is beautiful Margreet, I love the violet shading andall the flowers, gorgeous..

luv CHRISSYxx
een gaaf mooi kaartje Margreet

gr karin
Trijntje zei…
Ooh dit ook weer erg leuk Margreet. Het violet is erg mooi. Groeten Trijntje
Marjan zei…
Oh ja, dat ken ik, net je kaart af en tevreden en dat een beschadiging, balen! Maar als het er qua uitstraling bij past is het niet zo erg inderdaad.
Ik zag deze al op Insta, echt een mooie kaart met de mooie combinatie van stempels en het lila en wit.
Nicolette zei…
Het is dat je het zegt, het ziet er zo ook erg mooi uit.
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Mooi detail met de rand….ook deze is weer mooi Margreet x

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic