Arie 70 jaar



Ik zou voor Kreatrends nog een voorbeeld maken met de wijnbladeren en de wijnfles plus glazen.
Nu wil het geval dat mijn ex-zwager binnenkort 70 jaar wordt en dat we op zijn feest zijn uitgenodigd.
Hij hoeft geen cadeau, maar met lege handen komen is ook zoiets. 
Hij drinkt graag een wijntje, dus heb ik daarom een flessenhanger gemaakt. Dat maakt het geven van de wijn wat feestelijker en persoonlijker.

Het model van de flessenhanger is al een oudje van Dutch Doobadoo.
Gemaakt uit wit cardstock met daarop DP uit het herfstblok van Marianne Design.
De Proostcirkel heb ik 1x uit wit cardstock en 1x uit vellum gestanst.
De witte cirkel achter het DP geplakt en de vellum cirkel op de voorkant.
De wijnbladeren in 2 kleuren groen cardstock uitgeprint en een beetje geschikt, zodat je de lijm op het vellum niet meer zou zien. De fles en de glazen erbij geplakt.
Een etiket gemaakt met daarop geschreven Arie 70.

dit zijn de gebruikte materialen van Kreatrends:

Reacties

Angélique zei…
Heel erg mooi gemaakt, goede papierkeuze en mooi opgemaakt met de bladeren, fles en glazen, het ziet er super uit.
heel leuk dit wijn label....jij komt goed voor de dag!!
Liefs Annemarie en Merit
een heel mooi flessentag Margreet

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Prachtige flessenhanger Margreet.
Een wijntje gaat er altijd in.
Groetjes Elle-Jeanne
leuk is dit geworden
grtjs,martina
Nicolette zei…
Dit is inderdaad leuker een kado geven. Heel mooi gemaakt en leuk met de persoonlijke tekst er op.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Wat leuk, Margreet. Ziet er inderdaad meteen een stuk feestelijker uit!
wat een mooie flessenhanger met de leuke details erop leuk zo'n persoonlijk etiket op de fles
groetjes ellen
Trijntje zei…
Wat prachtig Margreet. Heel mooi gemaakt. Leuk met de proost mal. Groeten Trijntje
Eri zei…
Een supergave flessenhanger, en je hebt het extra persoonlijk gemaakt met de naam op het etiket!
Groetjes, Eri
Monique zei…
Die hanger is prachtig! Leuk om zo in ieder geval niet met lege handen aan te komen.
Een mooie flessenhanger en leuk om zo de wijn te geven!
Groetjes, Caroline
Trudy zei…
Wat ontzettend leuk gemaakt deze flessenhanger! Leuk al die details!
Ook aardig van hem dat jullie zijn uitgenodigd op het feestje van je ex-zwager!
groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Wat een mooi label heb je gemaakt, ziet er feestelijk en aangekleed uit.
Jiske is vanmiddag heel rustig ingeslapen,
Groetjes,
Ansx
Mrs A. zei…
A nice personal touch to your gift. Hugs Mrs A.
Een heel leuk idee en zo persoonlijk. Ik vind het een prachtig label aan deze fles. Ziet er feestelijk uit.


Lieve groet, Petra
Marjan zei…
Nou Margreet, dat ziet er echt geweldig uit!! Heel erg mooi gedaan en zelfs de wikkel om de flessenhals is zoals het echt ook is. Daar ga jij hem blij mee maken!
*Vicki* zei…
The dies are brilliantly done over your bottle hanger! What a very lovely gift!
Dit is inderdaad leuker om te geven. Je hebt die flessenhanger heel mooi gemaakt en gedecoreerd Margreet.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Supermooi gemaakt, deze flessenhanger! Ik bedenk me net dat ik ook zo'n stencil heb, geloof ik. Eigenlijk zou ik een voorraad aan moeten leggen. Het is zoveel leuker een fles wijn weg te geven met een persoonlijke label eraan
Freubelmina zei…
Echt ontzettend leuk Margreet,hier kun je mee voor de dag komen!
Daphne zei…
Heel leuk idee, zoiets aan een flesje hangen.
Mijn schoonmoeder is bijna jarig en zij is dol op mijn zelfgemaakte creaties, ik ga dit onthouden.
Epie zei…
Superleuke wijnfles label Margreet , mooi om kado te doen
Mijn zus is bijna jarig en lust wel een slokje .....
Groetjes Epie

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic