De uitdaging bij het KleurenKaartenTeam is deze keer zilver met donkerblauw. Een tijdje terug had ik een mooie candy bij Crealientje gewonnen en daar zat dit lieve stempeltje van Lilly Luna en de stans van MD bij. De grote stans met stippen en sterren komt bij Ali vandaan. Lilly Luna heb ik met copics gekleurd en de ster, die zij vasthoudt, gemaakt met een zilverkleurige Pearl Pen. Ik weet eigenlijk niet goed of dit kaartje wel of niet onder de kerstkaartjes valt. Wat vinden jullie? Ik ben benieuwd naar de creaties van de andere deelneemsters. Straks met mijn moeder naar de tandarts, vanmiddag workshop bij 't Scraphuis en vanavond hachee eten bij moeders. Ik weet niet of ik het vandaag red om bij iedereen langs te komen, maar anders maak ik het morgen beslist goed! xxx Margreet Challenges: Crafting from the Heart : Always AG Digi Choosday : AG A Gem of a Challenge : Cool in Blue The Cutie Pie : January blues The Paper Shelter : Shades of blue
Reacties
gr karin
Groetjes Diny
Groetjes Elle-Jeanne
groetjes ellen
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Groetjes van Marian.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Groetjes,
Ansx
Groetjes, Eri
Luv CHRISSYxx
Groetjes Nicolette
Groetjes
Nancy 52WTC
lovies, =o) kel
The Holly & Ivy Christmas DT