Bee Happy



Mijn DT kaartje voor Kreatrends staat vandaag in het teken van de bij.
Als basis heb ik de nieuwe shape art mal Stella van Dutch Doobadoo gebruikt. Hierop een gezellig bloemetjespapiertje in een kleinere vorm. Het leek me wel leuk om er een soort van easelcard van te maken, en daarom heb ik op 5 cm een rillijn gemaakt, zodat de kaart zelf kan blijven staan.
Van de frame inlay honey van Crealies heb ik allerlei verschillende 'inlegjes' gemaakt. Een reuze ontspannend werkje.
De honingraatmal bovenaan als blikvanger eruit laten steken.
Be(e) Happy is uit een houten stempelset van Hero Arts uit 2005) (ik heb er zelf de extra 'e' aan toegevoegd als woordgrapje).
De rand druipende honing/glazuur is hier goed te zien. Heel mooi met die gestikte rand.
De bijtjes in 3 kleuren gestanst. Volledige bij in geel, dan in zwart en alleen het frame gebruikt. De vleugeltjes alleen in wit gestanst.
Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben gekregen wat je zoal kunt doen met deze leuke mallen.

De volgende materialen komen uit de webwinkel van Kreatrends:

Fijne dag!



Reacties

Gave kaart Margreet, mooi dp en heel vrolijk met de bijtjes. Fijne dag xx
een hele mooie kaart Margreet

gr karin
Ela zei…
Prachtig en leuke kleurtjes ook!
wat een mooi kaartje met de leuke vorm wat wat leuk al die verschillende inlegjes in verschillende kleurtjes in combinatie met het leuke bloemetjes dp en de leuke bijtjes
groetjes ellen
Angélique zei…
Een heel ooie kaart met al die "bij"drijvigheid. Mooi papier, mooie kleuren.
De honingraatjes heb je heel mooi gemaakt zo, ik denk dat de bijtjes wel wat gepriegel vergde.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige bijen kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
Heel leuk is de mal en zo schattig met de bijtje erbij.
Groetjes Caroline
Diny zei…
wat een prachtige kaar Margreet...de bijtjes vliegen vrolijk in het rond!
Groetjes Diny
Eri zei…
Een prachtige kaart met die schattige inlegbijtjes. Leuk zoals je zelf een honinggraat hebt gemaakt met de hexagoons.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Super leuke kaart !!!!!
Mooie kleuren !
Groeten Ineke
Nicolette zei…
Een heel leuk kaartje. Die bijtjes zijn erg leuk. Ik twijfel er nog over om ze te kopen.
Groetjes Nicolette
Heel erg mooi gemaakt.
Daphne zei…
Leuk bedacht zeg.
Ik vind dit een hele leuke kaart.
Mooie kleuren en de tekst vind ik altijd zó leuk.
Chrissy zei…
Gorgeous design Margreet and I love the Bee's and lovely colours..

luv CHRISSYxx
Freubelmina zei…
Een heel gaaf model is dit en prachtig met het mooie papier en schattige bijtjes Margreet xx
*Vicki* zei…
What a beautiful card design! I just love the colors along with your hexagon shapes and bees! I love how it displays so nicely!
k zei…
Such a beautiful card design. I love these colors and all the sweet details here. Thanks so much for playing along with the Stay Crafty with A Blog Named Hero Challenge.- Kanan
Sarah zei…
Super cute bees, thank you for sharing with The Cutie Pies.Sarah DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds