Winter

 
Een winterkaartje met oudere materialen.
Ik blijf ze mooi vinden, al die sterrenstansen.

De X-foto van de hand van mijn moeder gisteren was goed, maar het leek de arts toch beter om nog 2 weken in het gips te blijven. Dit tot groot verdriet van moeders, want ze is het goed zat om zo gehandicapt te zijn. Hulp vragen is nooit haar sterkste kant geweest en nu moet ze wel.
Vandaag moeders weer naar de kapper brengen, boodschapjes voor haar doen en zorgen dat haar eten klaarstaat. Dan naar huis voor de was (en ondertussen lekker aan de knutsel).

Vanmiddag ben ik er nog even met Snippet 4.

Fijne dag!
xxx Margreet


Reacties

aussie aNNie zei…
Lovely creative and awesome post.. A wonderful design with a great background and a perfect sentiment as well!
Tof winters kaartje!
Groetjes
Nancy 52WTC
lief en leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina
Een mooie kaart en die sterren stansen zijn zeker leuk! De snippets zijn ook heel mooi.
Herkenbaar dat hulp vragen moeilijk is, ik heb ook zo'n moeder en eigenlijk geldt dat ook voor mijzelf. Hopelijk mag het gips er over 2 weken af.
Groetjes en een fijne dag, Caroline
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet.
De oude spulletjes blijven ook mooi toch.
Groetjes Elle-Jeanne
Gelukkig zagen de foto's er goed uit, maar dat valt dan tegen zeg...beste voor jullie.
Heerlijk winters kaartje laat je zien...
Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Leuke kaart Margreet, fijn dat het goed geheeld is, echt balen voor je moeder dat het gips nog 2 weken moet blijven, ik snap haar goed hulp vragen is ook niet mijn sterke kant,
Daphne zei…
Mooi, dat blauw.
Grappig, want voor Kerstkaarten kan ik dat heel mooi vinden.
Denk dat blauw een "koude" kleur is.
Volgens mij zijn vrouwen sowieso slecht in hulp vragen, het zit denk ik in onze genen om te zorgen, maar hulp vragen is lastig.
Sterkte voor jullie nog maar weer.
Jantine zei…
Prachtig winters kaartje, Margreet! Inderdaad schitterend, al die sterrenstansen.
Wat naar voor je moeder dat ze nog langer in het gips moet blijven.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Irene zei…
Gelukkig heelt het goed dus nog even volhouden voor je moeder! Brrrr-kaartje, leuk!
XxIrene
Eri zei…
Een leuke kaart met de sneeuwpop tussen al die sterren. Wat sneu voor je Moeder, ik zal voor jaar duimen dat het gips er echt af mag over een paar weken!
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de mooie sterrenrand en het leuke plaatje
jammer dat je moeder nog 2 weken in het gips blijft snap dat ze het zat is
groetjes ellen
Diny zei…
Die is ook leuk zeg....wat mooi gedaan met de krans en de streerenrand!
Groetjes Diny
marian zei…
Weer een leuke kerstkaart met de sterren. Ik begrijp goed dat je moeder het zat is, maar ja niks aan te doen.
Groetjes van Marian.
Nicolette zei…
Wat een tegenvaller voor je moeder, kan me voorstellen dat ze het zat wordt.
Je hebt weer een leuke kaart gemaakt.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Super mooi !
Valt even tegen voor je moeder...maar misschien toch beter zo !
Groeten Ineke
DT52WTC
joke zei…
Wat een lief kaartje met de sterrenrandjes,succes met al de hulp voor je moeder.
Groetjes Joke
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Margreet. Nog vrrl sterkte met je moeder.Fijn. Het is ook niet leuk om hulp te vragen maar soms kan het te niet anders. Fijn dat jij haar kan helpen.. groeten Trijntje
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Margreet. Nog vrrl sterkte met je moeder.Fijn. Het is ook niet leuk om hulp te vragen maar soms kan het te niet anders. Fijn dat jij haar kan helpen.. groeten Trijntje
wat een mooi kaartje Margreet

gr karin

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic