Snippet 9

                                          

Ik wil nog eens extra benadrukken dat mijn Snippets nagemaakt zijn van de YouTube video's van Tracy Evans. Zij is de ontwerpster van al die mooie stempels en wil graag dat je ze niet alleen koopt, maar ook zo veel mogelijk gebruikt. Vandaar haar korte video's hoe een Snippet te maken.

Voor Snippet 9 heb ik de volgende stempels gebruikt: #831 (Sent With Love), #899 (Garden Mix Tagged), #811 (Cute Mouse).
Oxide inktpads Salvaged patina, Cracked pistachio en Old paper random op kaart drukken. Beetje natmaken en laten drogen. Alvast een 2e soortgelijke achtergrond maken voor Snippet 10.
Met stempel #831 tekst in het midden stempelen met Versafine Clair Morning mist.
Dan de muis stempelen (#811).
Van #831 de kleine roos op kaart stempelen en nogeens apart. Deze laatste kleuren en uitknippen. Beetje buigen en met 3D kit op gestempelde roos plakken.
Met witte Posca pen spetteren.
Van #831 de tekst Rose stempelen, uitknippen en randjes zwart maken.
Als finishing touch met rood spetteren.

Vanmiddag weer voor de buis voor de Formule 1. Het zal best weer spannend worden. Ik vind een stratenrace mooi, maar ook wel een beetje eng. We gaan het zien.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:

Reacties

oooh deze is schattig met het muisje leuke achtergrond heb je erbij gemaakt.
altijd leuk om ideeën van een filmpje op te doen
veel plezier met de formule 1
groetjes ellen
Freubelmina zei…
Ook deze is weer erg mooi geworden met het schattige muisje Margreet.
Veel plezier met de race…helaas hebben wij geen viaplay dus kunnen niet kijken…
We hadden een proefabonnement voor 3 maanden en ik vind het toch te duur om te verlengen, zoveel kijken we niet op deze zender is gebleken…wel jammer van de F1 want die vinden we wel mooi…xx
Angélique zei…
Wat leuk met het muisje, het ziet er lief uit. Toch Poscapennen kunnen vinden of had je deze al? Al die spettertjes maken het heel speels, leuk.
Fijne zondag!
Eri zei…
Tracy houdt jou lekker bezig met die leuke snippets. Deze is ook leuk met die gave achtergrond, de roos en het muisje komen er mooi op uit.
Groetjes, Eri
Wat een leukerd weer Margreet en vaak krijg ik vervolgideeën tijdens het namaken, misschien heb jij dat ook?
Lieve groetjes Miranda
Wat een superleuke en schattige kaart met het muisje. Ik wil jou ook gelijk bedanken voor de prachtige kaart voor mijn verjaardag. Jaja...ik heb de kaarten al gewoon geopend. Zo geniet ik er ook langer van ;-)


Lieve groet, Petra
*Vicki* zei…
Now how adorable is this little mouse smelling the rose! I love the wording of the rose poem in the background too! Really well done snippets my friend!!
Trudy zei…
Ooh wat schattig dit muisje en wat een leuk kaartje is het geworden!
Max zal niet blij zijn met de tweede plaats maar altijd eerste is ook zo saai!
Volgende week moet je lang opblijven geloof ik!
groetjes Trudy
Trijntje zei…
Dit is ook een mooie kaart met de leuke stempels. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Heel erg mooi!
Groetjes Nicolette
Chrissy zei…
Gorgeous Margreet, love the background and another little mouse, so cute..[ hope you enjoyed the cars]

luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel mooi Margreet. En of je ze nu namaakt of niet, ze blijven mooi! Wij hebben bijna 10 kilometer gewandeld. Hier geen fans van de Formule 1. Volgens mij met je dat leren kijken....
Fikreta zei…
Its so wonderful card!
aussie aNNie zei…
Cute love this Margreet, gorgeous take on Tracy Evans snippets.. enjoy the Formula 1. x
Marjan zei…
Ik vind al je snippets prachtig, deze muis bij de mooie roos is wel echt een blikvanger op deze! Mooie!!
heel erg mooi Margreet

gr karin
Ans Gilbert zei…
Wat een gave snippet heb je gemaakt met het leuke muisje en de roos,
ik vind het weer heel knap gemaakt,
Groetjes,
Ansx
Bernadet zei…
Helemaal in de snippets-move hè Margreet;)
Ik vind ze superleuk geworden!
!neke zei…
Weer zo'n mooie !!!
Ben er weg van !!!!!
Groeten Ineke
Ook weer zo'n mooie en die roos is prachtig op de leuke achtergrond!
Groetjes, Caroline

Populaire posts van deze blog

jarige oom Bram en update Joop