Snippet 8

 
En hier is Snippet 8 waarvoor de volgende stempels van Tracy Evans zijn gebruikt: # 900 (Ornithology), #903 (Alstroemeria),  #899 (Garden Mix Tagged) en #811 (Cute Mouse).
Voor de achtergrond de kaart rillen op iedere halve inch en daarna alles omvouwen.
Met de distress oxide Vintage photo inktpad er losjes overheen vegen.
 Met stempel #900 met Versafine clair acorn het hart stempelen. De Alstroemeria (dit is de Incalelie) is gekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.
De tekst is ook van #903 en is in stukjes geknipt, randjes zwart gemaakt en opgeplakt.
Een muisje van stempelset #811 toevoegen en met een witte gelpen wat accentjes geven.

Ik ben benieuwd of jullie me kunnen geloven als ik zeg dat ik gisteren bij Noor & Zo alleen maar een brayer heb gekocht. Ik was op zoek naar Posca pennen. Kon ze niet vinden en toen ik ernaar vroeg keek de verkoopster me aan of ze water zag branden. Nog nooit van gehoord....
Ik heb gemerkt dat mijn smaak momenteel op een ander vlak ligt.
Ik zal er voorlopig niet zo vaak meer komen (jammer als je een hobbywinkel zo vlak in de buurt heb).
De High Tea was wel geslaagd en erg lekker. Dus Bij8 zullen ze ons nog wel vaker zien voor de lunch.

Straks even op ziekenbezoek bij de man van mijn wandelvriendin. Hij is vrijdag geopereerd aan een Hallux Valgus (oftewel de grote teen van zijn rechter voet moest rechtgezet worden). Moet 2 weken volkomen rust houden.

Fijn weekend!
xxx Margreet

Reacties

Freubelmina zei…
Je weet er steeds weer iets totaal anders van te maken Margreet, ook deze mag er weer zijn xx
al weer zo'n mooi kaartje met de snippet, je bent niet te stoppen ook hier weer mooie kleurtjes en wat een schattig muisje
heb ik soms ook dat je ineens een hele tijd in de ban bent van een andere lijn of soort kaart, zeker jammer al de hobbywinkel in de buurt dat dan niet verkoopt.
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaart met een Mooie achtergrond Margreet.
Jammer dat je niet geslaagd bent bij Noor.
Ze zal toch wel gevraagd hebben wat het was .
Groetjes Elle-Jeanne
Angélique zei…
Wat een prachtige kaart. Het is net een schutting waar een mooi bloemetje tegen groeit. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Wat jammer dat de hobbywinkel zo tegenviel, maar weer snel terugdenken aan de high tea dan maar.
Fijne dag!
Prachtige kaart hoe mooi de achtergrond is met daarop de gele bloem en dan dat schattige zwarte muisje!, we moeten nog voor een high tea, fijn dat jullie al zo genoten hebben. xx
!neke zei…
Hij is prachtig Margreet !!!
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Mooie snippet heb je gemaakt, wat een leuke achtergrond en de bloem is super,
Groetjes,
Ansx
Mrs A. zei…
Love that planked background and the oh so sweet little mouse. Now I do actually have a Brayer in its box in a draw somewhere. Think I have only ever used it about twice!!. Hugs Mrs A.
aussie aNNie zei…
Absolutely gorgeous Margreet, always love your take on the snippets... xx
*Vicki* zei…
Really brilliant snippet here Margreet! I really love that wooden background you've made with those delicate yellow flowers! Nicely done!
Nicolette zei…
Echt zo mooi gemaakt. En jammer dat je niet kon slagen bij de hobbywinkel.
Groetjes Nicolette
Chrissy zei…
I love this one Margreet, I knew who you were talking about with the snippets, I watch You tube with Tracey, and yours are just fabulous, well done..love the little mouse.

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Ook zo'n mooie deze!!

Populaire posts van deze blog

jarige oom Bram en update Joop